crmadrid
-
הודעות
28 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי crmadrid
-
דוח נת"צ ברחוב העליה תל אביב
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
כן גם אני שמתי לב לתמרור שכתוב לא נכון. זאת אומרת שבמידה וזה לא תוקן (למרות שכנראה שכן) תהיה לי עילה לביטול הדוח? -
דוח נת"צ ברחוב העליה תל אביב
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
יש מעל הרמזור חץ צהוב שמורה שמאלה. ללא ספק לא הייתי צריך לעשות זאת אבל יצאתי מנקודת הנחה שהוויז לוקח אותי לקטע נתצ קצר מאוד שמיד אחרי זה מורה לפנות ימינה או שמאלה לנתיב רגיל. אבל פה פניתי ימינה איפה שהרכב האפור -
לפני כשעה וחצי הוויז לקח אותי דרך רחוב שלמה ואז אמר לי לפנות שמאלה לרחוב העליה. מיד שמתי לב שאני בנתיב נת"צ ולקחתי ימינה אחרי בית ספר רוגוזין לכיוון רחוב מסילת העולים. לפני שלקחתי ימינה ראיתי שילוט של אכיפה באמצעות מצלמות נת"צ. הנסיעה על הנתיב היתה בתום לב,בין היתר בגלל הוויז, והיתה לפרק זמן ומרחק קצר מאוד (משהו כמו 100-200 מטרים). נכנסתי לאתר של עיריית תל אביב וראיתי שאכן ממקומת מצלמה ברחוב העליה. אחר כך נסעתי על אותו הרחוב בנתיב הנגדי ואכן ראיתי מצלמות על העמוד ובסמוך לשילוט. האם יש שם עוד מצלמות על הנת"צ או שזו היחידה. ואם זו אכן המצלמה היחידה והיא צילמה אז מה עוזר השילוט אם הם שמים אותו בסמוך למצלמה. העליתי לכאן תמונה של המסלול שעשיתי:
-
ערב טוב לכולם. אחי נהג חדש. נסעתי איתו היום בתור המלווה שלו. כשסיימנו את הנסיעה הוא התקשה בחניה בצמוד למדרכה ואמרתי לו להיצמד לימין. מה שקרה זה שהוא עלה על המדרכה וירד ממנה ויצא שהאיזור התחתון של הרכב קיבל מכה ממש חזקה. החלפתי אותו ועליתי על ההגה ומיד הרגשתי שיש מן תקתוקים כאלה כשאתה מזיז את ההגה קלות משמאל לימין. ברור לי שקרה שם משהו חמור כנראה בהגה. מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה, מסרק הגה? יש מצב גם לשאסי? תודה.
-
מכירת הפיקנטו 2018 וקניית סיריון 2008 במקום
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה לכולם על העצות. -
מכירת הפיקנטו 2018 וקניית סיריון 2008 במקום
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך ייעוץ ברכישת רכב
באמת שזה המחיר של פיקנטו חדשה??? איך יכול להיות שכשאני קניתי פיקנטו חדשה זה היה 78 ועכשיו המחיר של פיקנטו חדשה הוא 66? -
לא בדקתי אבל לפי מה שאמרו לי בשלושה מוסכי פחחות זה שלא כדאי לתקן את השבר הזה כי גם אם כן התיקון לא יהיה איכותי. אמרו לי להחליף כבר טמבון וזהו. השאלה איפה אני יכול למצוא מקום שלא יעשה עלי פערי תיווך כי כולם מתקשרים לבחור חיצוני שיביא להם את החלק וכנראה על הדרך עושים עוד קופה. מכירים מקום או פירוקיה שיש להם טמבון לא מקורי לפיקנטו 2017?
-
מכירת הפיקנטו 2018 וקניית סיריון 2008 במקום
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אכן פיג'ו 107 עלתה לי לראש. מנוע וגיר של טיוטה, קטן וחסכוני, השנתון הנמוך ביותר שלו זה 2011 והמחיר די סביר. מה דעתכם? -
שלום. ברשותי פיקנטו די חדשה (שנה על הכביש) אבל אם לא מעט תקלות קוסמטיות (כפי שניתן לראות בתמונות). בטמבון הקדמי ישנו סדק(נכנסתי בשועל) ושפשוף מרכב גדול שסטה לנתיב שלי, שפשף וברח. כמו כן יש כתמים (נראה כמו כתמי שמן) על המושבים. להחליף טמבון זה סיפור של בין 2500-4000, תלוי אם חדש או משומש. העסק נשמע לי יקר ושמעתי שאפשר להדביק את הפלסטיק בצורה כזו שלא יראו את הסדק ובנוגע לשפשופים אפשר לצבוע. האם מה שנאמר לי הוא נכון? בנוגע לכתמים, באיזה חומר ניתן להשתמש על מנת להסיר אותם? שלושת התמונות מופיעות כאן: https://imgur.com/a/vPf3nMd תודה.
-
מכירת הפיקנטו 2018 וקניית סיריון 2008 במקום
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני מודע לזה שלא משנה מה, אני יוצא כאן מפסיד אבל כמו שאמרו כאן, אני מנסה לצאת במינימום הפסד ולקוות ליפול על רכב טוב בשנתון נמוך יותר. בנוגע לשאר השאלות, הרכב נקנה באוקטובר 2017, רמת גימור LX עם 1250 סמ"ק ו- 22 אלף קילומטר (לא מעט, אני יודע). בנוסף יש סדק בטמבון הקדמי (נכנסתי בשועל) ושפשוף (גם כן בטמבון הקדמי) שנגרם מרכב גדול שנסע ליידי וסטה לנתיב וכמובן לא עצר. מבדיקה ביד 2 אני רואה שרוב הסיריונים הם בעלי 200 אלף קילומטרים ומעלה, מה שקצת גורם לי לחשוש ולחשוב על יונדאי גטס 2008-2009 שתעלה ב 30-40 אחוז פחות מסיריון באותה שנה או פיג'ו 107 בשנתונים יותר מתקדמים, השאלה האם אלו יכולות להיות בחירות ראויות. -
מכירת הפיקנטו 2018 וקניית סיריון 2008 במקום
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך ייעוץ ברכישת רכב
שואל כדי לראות דעות של אנשים שמבינים קצת יותר ממני. רוצה לדעת דעות לכאן או לכאן. האם שווה להחליף רכב חדש ברכב ישן בן 10 שנים או שזו טעות. האם הסיריון בהחלט רכב ששווה את ההחלפה וכו.. -
מכירת הפיקנטו 2018 וקניית סיריון 2008 במקום
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אני לא חושב שצריכה להיות סיבה להיות במוסך יותר מפעם בשנה אם הרכב היה מתוחזק בצורה טובה. אלא אם כן אני טועה אז תקן אותי. -
מכירת הפיקנטו 2018 וקניית סיריון 2008 במקום
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך ייעוץ ברכישת רכב
נכון. אכן התנהלות לא תקינה אבל למדתי את הלקחים ובכל זאת אני צריך רכב. -
מכירת הפיקנטו 2018 וקניית סיריון 2008 במקום
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כבר עשיתי את זה. -
מכירת הפיקנטו 2018 וקניית סיריון 2008 במקום
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מספיק שאחסוך בחצי את הוצאות הרכב. אין לי עניין בלשלם כמעט 50 שקל ביום בחודש על ה שיש לי רכב וזה מבלי לחשב את הוצאות הדלק. אני סך הכל מעוניין ברכב קטן, חסכוני ואמין שיעשה את העבודה של לקחת אותי מנקודה אחת לאחרת ונראה לי שהסיריון יכולה להתאים לצרכים. חשבתי בהתחלה על פיקנטו בשנתון נמוך יותר (2011 ההכי נמוך) אבל הם לא בתקציב כי להביא משהו סבבה בשנתון הזה זה סביב ה-25 אלף לפי מה שראיתי ביד 2. לעומת זאת את הסיריון אפשר להביא ב 12-15 שזה בערך חצי מחיר ויעשה את אותה העבודה. -
מכירת הפיקנטו 2018 וקניית סיריון 2008 במקום
crmadrid פרסם הודעה בנושא של crmadrid בתוך ייעוץ ברכישת רכב
כן אני מודע לזה שאצטרך לקחת עוד הלוואה קטנה לקניית הסיריון אבל זו בדיוק המחשבה, לטווח הארוך, למה הרכב הכניס אותי לחובות וזה היה נראה לי הפתרון ההגיוני ביותר. השאלה היא האם שווה לקחת רכב בן 10 שנים.
