שלום לכולם.
אני נמצא בהתלבטות קשה לגבי קניית רכב שני למשפחה. נוצר מצב בו אנחנו חייבים רכב שני ודי דחוף.
הפרמטרים החשובים בסדר יורד הם:
בטיחות - לעיתים קרובות אסע ברכב עם ילד
צריכת דלק - הרכב יסע יחסית הרבה, לרוב באזור גוש דן בשעות העומס
עלות אחזקה כללית
קטן
חווית הנהיגה
קודם כל, הבנתי שבכדי לחסוך כאב ראש והפתעות לא נעימות, אני מוכן להתאמץ ולהשקיע ברכב חדש.
בתחילה חשבתי על רכבים הידניים שניתן להשיג כיום במבצע: סקודה פאביה, סיאט איביזה או רנו קליאו. שניים הראשונים נפסלו בגלל סעיפים 1 ו-3.
קליאו עדיין בסימן שאלה בגלל שאין בה עיגוניי איזופיקס ונוחות הנהיגה נפגעת בשל כוח המנוע ותיבת ההילוכים שלה.
הגעתי למסקנה שהאופצייה הבאה היא ליסינג פרטי\מימוני שמאפשרת לדחות את תשלום מלוא הסכום בכשלוש שנים. כאן אוכל גם לרכוש רכב בטוח וגם לא להתפשר על נוחות. הרף במקרה הזה הוא באזור 100K.
הרכבים עליהם חשבתי הם i20 וקורסה Enjoy. נכון לעכשיו אני נוטה לכיוון קורסה.
אבקש את עצתכם, קהל הפורום הנכבד, בנושאים האלה:
האם קורסה תענה לדרישות שלי? אם לא, לאיזה כיוון כדאי להסתכל עוד?
כל הנושא של הליסינג הפרטי, בכלל ובשלומו סיקסט בפרט, האם יש למישהו נסיון עם זה? כאן חשוב לציין שבסוף התקופה אני מתכנן לרכוש את הרכב ולא להמשיך.
תודה מראש על תגובתכם.