Jump to content

galenus

  • הודעות

    7
  • כאן מאז:

הנקודות של galenus

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מאיפה המידע לגבי האמינות? נוסעים עם אחת כזו כבר יותר משלוש שנים - למעט כיול גיר לא הייתה בעיה אחת. יש לנו חברים - אותו הסיפור. מה כן - זה לא אוטומט לכן לא מתאים לכל אחד. בנוסף, רמת הבטיחות בדגם הנפוץ SUN נחותה ביחס ל-GLI+. בשאר הפרמטרים הרכב לוקח את מאזדה 3 בגדול, והייתה לי אחת בליסינג׃ גם מרווח פנימי ושל תא המטען, גם צריכת דלק, גם נוחות.
  2. שלום לכולם. אני נמצא בהתלבטות קשה לגבי קניית רכב שני למשפחה. נוצר מצב בו אנחנו חייבים רכב שני ודי דחוף. הפרמטרים החשובים בסדר יורד הם: בטיחות - לעיתים קרובות אסע ברכב עם ילד צריכת דלק - הרכב יסע יחסית הרבה, לרוב באזור גוש דן בשעות העומס עלות אחזקה כללית קטן חווית הנהיגה קודם כל, הבנתי שבכדי לחסוך כאב ראש והפתעות לא נעימות, אני מוכן להתאמץ ולהשקיע ברכב חדש. בתחילה חשבתי על רכבים הידניים שניתן להשיג כיום במבצע: סקודה פאביה, סיאט איביזה או רנו קליאו. שניים הראשונים נפסלו בגלל סעיפים 1 ו-3. קליאו עדיין בסימן שאלה בגלל שאין בה עיגוניי איזופיקס ונוחות הנהיגה נפגעת בשל כוח המנוע ותיבת ההילוכים שלה. הגעתי למסקנה שהאופצייה הבאה היא ליסינג פרטי\מימוני שמאפשרת לדחות את תשלום מלוא הסכום בכשלוש שנים. כאן אוכל גם לרכוש רכב בטוח וגם לא להתפשר על נוחות. הרף במקרה הזה הוא באזור 100K. הרכבים עליהם חשבתי הם i20 וקורסה Enjoy. נכון לעכשיו אני נוטה לכיוון קורסה. אבקש את עצתכם, קהל הפורום הנכבד, בנושאים האלה: האם קורסה תענה לדרישות שלי? אם לא, לאיזה כיוון כדאי להסתכל עוד? כל הנושא של הליסינג הפרטי, בכלל ובשלומו סיקסט בפרט, האם יש למישהו נסיון עם זה? כאן חשוב לציין שבסוף התקופה אני מתכנן לרכוש את הרכב ולא להמשיך. תודה מראש על תגובתכם.
  3. 1. עבודה יותר מאומצת עם הגיר: ארבע-חמש החלפות בשביל להגיע ל-60 קמ"ש ממצב עמידה. 2. מאה אחוז. הייתי אתמול בסוכנות ובדקתי במיוחד.
  4. סליחה על כך שמתערב שוב בנושא שלא אני פתחתי. למרות כל השיקולים הרציונליים שהבאתי לעיל, אני עדיין לא בטוח... שלושה דברים עיקריים מדאיגים אותי׃ 1. סחירות הרכב כעבור, נגיד, 4 שנים. האם, רטרוספקטית, יש סיכוי בכלל למכור רכב כזה? 2. הילוכים קצרים - עלול הדבר להוות בעיה בנסיעות פקקי גוש דן. 3. למרות כל האבזור הבטיחותי, הרכב לא מכיל עיגוניי איזופיקס - עד כמה קיבוע מושב ילדים בעזרת חגורה הוא פחות בטיחותי מקיבוע לאיזופיקס? מודה מראש על כל עצה.
  5. היום עשיתי כמה בדיקות + נסיעת מבחן על סקודה פאביה שהייתה המועמד השני ברשימה הקצרה שלי. להלן השיקולים שכנראה מכריעים בשבילי בנושה הזה: עלות הביטוח - מהבדיקה שלי עולה כי ההפרש בעלויות ביטוח הוא לפחות 600 ש"ח בשנה. אם להוסיף את עלות האיתורן שרוב חברות הביטוח דורשות בשביל פאביה (בסביבות 30 ש"ח * 12 חודשים ועלות האיתורן עצמו), ההפרש גדל עוד. עלות הטיפולים - גם בהינתן עלות הטיפול זהה, בסקודה (וגם בכל פולקסווגן אחר) תקיפות הטיפולים היא גבוהה יותר. כלומר, עם הקילומטרז' שלי עבור סקודה אצטרך טיפול פעם וחצי בשנה לעומת פעם בשנה עבור רנו. בטיחות - 5 כוכבים ו-6 כריות בקליאו וכנגד 4 ו-4 בסקודה. אחריות - 3 שנים לקליאו + שירות "king service" לכל התקופה לעומת שנתיים לסקודה. התרשמות מהרכב, לגמרה סובייקטיבי - סקודה זריזה יותר, הילוכים נוחים יותר אך בקליאו הסלון איכשהו נתן לי תחושה נוחה יותר. בנוסף, הקליאו של 2012 באה כבר עם רדיו מובנה ושליטה מההגה, כך שגם מבחינת האיבזור קליאו נראה טוב יותר. אשמח אם אלה מספקים מידע חדש.
  6. שלום, מצטרף לשאלה. ביצעתי נסיעת מבחן ובעקרון התרשמתי לטובה. אבל השאלות לעיל מדאיגות עד מאוד. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...