Jump to content

r11

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי r11

  1. שלום, אני מוכר את הפוקס שלי במצב נדיר המחירון של לוי יצחק 20500ש"ח. מהו מחיר ראלי? תודה!!
  2. קיבלתי דו"ח חנייה (26.12 מועצה מקומית בשעה 13:00). חניתי את הרכב במפרץ חניה כאשר המדרכה לא צבועה, וישנו שלט המראה איסור חנייה בין השעות א-ה: 12:00 עד 14:00בתחילת הרחוב. ברחוב ישנה כניסה לבית ספר יסודי אך היה סגור בגלל חופש חנוכה.מדובר באכיפה שאינה עומדת בקנה אחד עם המטרה שלשמה היא נחקקה (לאפשר להורים להגיע עם רכבם ולאסוף את ילדיהם מבלי לחסום את התנועה בכביש). האם יש משהו שאני יכול לעשות על מנת לבטל את הקנס או לפחות להקטינו? אגב, הדו"ח על סך 250 ש"ח וסעיף העבירה15 (העמדת/חנית את רכבך במקום שהחניה נאסרה בולפי סעיף 2 והאיסור מסומן בתמרור). תודה מראש. רז. האמור
×
×
  • תוכן חדש...