קיבלתי דו"ח חנייה (26.12 מועצה מקומית בשעה 13:00). חניתי את הרכב במפרץ חניה כאשר המדרכה לא צבועה, וישנו שלט המראה איסור חנייה בין השעות א-ה: 12:00 עד 14:00בתחילת הרחוב. ברחוב ישנה כניסה לבית ספר יסודי אך היה סגור בגלל חופש חנוכה.מדובר באכיפה שאינה עומדת בקנה אחד עם המטרה שלשמה היא נחקקה (לאפשר להורים להגיע עם רכבם ולאסוף את ילדיהם מבלי לחסום את התנועה בכביש).
האם יש משהו שאני יכול לעשות על מנת לבטל את הקנס או לפחות להקטינו?
אגב, הדו"ח על סך 250 ש"ח וסעיף העבירה15 (העמדת/חנית את רכבך במקום שהחניה נאסרה בולפי סעיף 2 והאיסור מסומן בתמרור).
תודה מראש.
רז.
האמור