שלום לך..
ברשותי רכב מסוג מאזדה 626 וכמובן שישר חשבתי איך להחליף את המערכת המעפנה שמגיעה עם האוטו..
אני אישית אוהב עוצמה..אז רכשתי:
זוג קומפוננט של מורל לדלתות מקדימה
לדלתות האחוריות זוג פיוניר
במגש מאחורה יש לי זוג פיוניר 400
בבאג'ז שני סאבים
ואני רק רוצה להגיד שהרמקולים בדלתות זה לא 6/9 זה 6/8 אז על תתבלבל
מקווה שתסתדר