Jump to content

sidakerem

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי sidakerem

  1. לירן צודק אבל גם יש אפשרות להכניס לשם 6X8 תריץ חיפוש בZAP או בגוגל על רמקולים תאמין לי שאתה תמצא.. אני את הסט של הפיוניר השגתי במחיר מצחיק של 400 שקל בוואלה שופס..
  2. שלום לך.. ברשותי רכב מסוג מאזדה 626 וכמובן שישר חשבתי איך להחליף את המערכת המעפנה שמגיעה עם האוטו.. אני אישית אוהב עוצמה..אז רכשתי: זוג קומפוננט של מורל לדלתות מקדימה לדלתות האחוריות זוג פיוניר במגש מאחורה יש לי זוג פיוניר 400 בבאג'ז שני סאבים ואני רק רוצה להגיד שהרמקולים בדלתות זה לא 6/9 זה 6/8 אז על תתבלבל מקווה שתסתדר
×
×
  • תוכן חדש...