Jump to content

danielta12

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי danielta12

  1. תודה רבה לכם חברים.אני כנראה יוותר עליה ויחפש משהו אחר,מאוד מפתה אבל לא משתלם.
  2. 22%? זה לא 10-13 %? במידה והוא מסכים ל 65 אלף לקחת את הרכב?
  3. עוד משהו שעלה לי עכשיו.כששאלתי את הבן אדם "בכמה הוא מוכר את הרכב " הוא ענה לי "סביבות ה 170" ואחר כך הבנתי שהוא גם מוכר גולף GTI,זה לא מעורר חשד לזה שהוא יכול להיות סוחר?
  4. טוב השתחררתי מהצבא לפני חודש וחצי,עכשיו אני מחפש רכב ויש לי תקציב של 65 אלף בערך,האם כדאי לקנות איביזה ספורט dsg עם 40 אלף קילומטר,יד1,עכשיו העניין שהיא רשומה על חברה שהיא בעצם החברה שבבעלותו של הבן אדם שמוכר לי את הרכב הוא רוצה על הרכב 69 אני מנסה להתמקח ולהגיע ל 65,מה אתם אומרים?ועוד שאלה בנוגע לביטוח עליה לנהג צעיר כמה אתם מעריכים שיעלה?תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...