טוב השתחררתי מהצבא לפני חודש וחצי,עכשיו אני מחפש רכב ויש לי תקציב של 65 אלף בערך,האם כדאי לקנות איביזה ספורט dsg עם 40 אלף קילומטר,יד1,עכשיו העניין שהיא רשומה על חברה שהיא בעצם החברה שבבעלותו של הבן אדם שמוכר לי את הרכב הוא רוצה על הרכב 69 אני מנסה להתמקח ולהגיע ל 65,מה אתם אומרים?ועוד שאלה בנוגע לביטוח עליה לנהג צעיר כמה אתם מעריכים שיעלה?תודה רבה.