בעיה ברכב מסוג ניסאן טראנו התקנתי אתמול סטריפ של לדים בגג הרכב ,ומאותו רגע יש לי בעיה ,המנורה בגג הרכב עובדת רק כשבורר המצבים נמצא על מצב של "דלוק קבוע", כשמעבירים את המצב ל"DOOR" אמורה הנורה להדלק ולכבות עם דימר ,אבל כרגע במצב "DOOR" היא לא נדלקת בכלל.
זו הבעיה הפחות מציקה ,מרגע ההתקנה אפשר לנעול את הרכב עם השלט רק לאחר דקה או שתיים .
בניסאן טראנו לחיצה אחת בשלט פותחת רק את דלת הנהג למען הבטיחות ,ובלחיצה השנייה נפתחות שאר הדלתות,כרגע הלחיצה השנייה לא פותחת את שאר הדלתות (גם כשפותחים עם המפתח נפתחת רק דלת הנהג)
יכול להיות שהדימר נשרף ואם כן אז היכן הוא ממוקם ?
או שהבעייה נובעת מקצר בנעילה או באזעקה.
יש לציין שהפיוזים נבדקו ונמצאו תקינים.
אודה לכם על עזרתכם בנושא.