Jump to content

leon_tsi

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

הנקודות של leon_tsi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לא מכיר רכב כזה בשירות המשטרה ובטח שאם הוא יהיה משטרתי הוא יהיה עם לוחית זיהוי או צהובה או אדומה, בקשר למתנדבים עם כחולים (צ'קלקה) יש אישור רק ליחידה אחת כמו שאני יודע וזאת יחידת הג'יפים שמורכבת ממתנדבים וכמובן מותר להם להפעיל את הכחולים רק שהם בתפקיד.
  2. למכירה סיאט לאון 2011 DSG1.8TSI צבע שחור, עברה 15,000 קילומטר. בוצע טיפול ב10,000 במוסך מרכזי. APR סטייג' 2, ועוד הרבה תוספות. לעוד פרטים: 054-4744719 ליאור או בהודעה פרטית.
×
×
  • תוכן חדש...