נהגוס10
-
הודעות
23 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי נהגוס10
-
תודה רבה
-
-
שבת שלום נראה שמהחום חלק מהדשבורד התנתק, יש המלצות איך להדביק ? מזדה 3 שנת 2010. מצורפות תמונות. תודה
-
טיפול תקופתי 90,000 ק"מ מזדה 3 שנת 2010
נהגוס10 פרסם הודעה בנושא של נהגוס10 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
המוסך לא מורשה יבואן. -
טיפול תקופתי 90,000 ק"מ מזדה 3 שנת 2010
נהגוס10 פרסם הודעה בנושא של נהגוס10 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לדעתי, רק מורשה, איפה מבררים ? רק עם הפילטר שמן ציין מקורי, שמן מנוע - מוטורקרפט -
ערב טוב קיבלתי הצעת מחיר לטיפול תקופתי למזדה 3, שנת 2010, 90,000 ק"מ. לפי מפרט היצרן כולל: החלפת שמן מנוע, החלפת נוזל בלמים, פירוק גלגלים לבדיקת בלמים, פילטר אוויר למזגן, פילטר שמן, פילטר אוויר למנוע. עלות 850 ש"ח כולל מע"מ. המחיר הגיוני או יקר מדי(כך תחושתי) ? תודה
-
מעולה, תודה פ"ת
-
היכן ניתן לראות מפרט טיפולים למזדה 3 2010 ? ספציפית מחפש עכשיו ל-60K תודה
-
ומה חוות דעתך על הגגון אלומיניום הזה ? זה אותו אחד שהרצועות נכנסות דרך חלונות וסוגרים עם תפס ? הוא אוניברסלי ? עושה את העבודה ?
-
שלום חברים יש למישהו המלצה על גגון מתנפח או גגון מוקצף למזדה 3 להובלות של ריהוט בינוני מדי פעם(4 -5 בשנה) ? לא משתמש כבד ולכן מעוניין בפיתרון מהיר וזול. תודה
-
שלום רכב שנת 2000, עבר טסט לפני חודש, מניע אך כעת עם תקלה בקלאץ(לא עוברים הילוכים), אין ברצוני לשלם יותר על תיקונים לרכב ישן, ברצוני למכור או להוריד מהכביש+מכירה. מה המסלול המומלץ לרכב כזה ? האם משרד הרישוי מחזיר אגרה בזמן סביר או לא ? 1. מכירה לפירוק, כלומר העברת בעלות 2. הורדה מהכביש וקבלת החזר ממשרד הרישוי +מכירה לפירוק תודה
-
לסיכומו של עניין, המוסכניק לקח הרכב לטסט, לא ביקשו לפתוח תא מטען ועבר טסט. שחרור כלוב גלגל ספייר לזכרוני באמת מתוך תא מטען, נקווה שלא נזדקק. תודה
-
לפני חודש קניתי מזדה 3 2010 שתהיה כלי הרכב העיקרי כי אנחנו כבר עם 2 ילדים, עוד חצי שנה עד שנה מהיום אשתי עוברת לעבוד ליד הבית ועד אז צריך להחזיק רכב שני. יש לי תשובות לכולם: תא מטען זה דלת חמישית, גלגל ספייר נמצא בפזו הזו מתחת לרכב מאחור על מדף. לשומר אני אומר שהדלת מקולקלת והוא מאמין. לדלת החמישית אין בית מפתח, יש כפתור, כל 5 הדלתות היו ננעלות ונפתחות בנעילה מרכזית שפסקה לעבוד, לכן כרגע דלת חמישית היא במצב נעול, אני מניח שניתן לשחרר אותה מנעילה אבל אז צריך למצוא פיתרון כדי שניתן יהיה לנעול דלת חמישית כי אין שם בית מפתח. תודה לכולם על התשובות, אין על האתר הזה והפורום הזה כדי לקבל אינפורמציה.
-
ברור שאגיד לקונה שהתא מטען לא נפתח ושמקור התקלה בנעילה מרכזית, צריך להיות הוגן אין לי ציפיות לעשות קופה עליו. עד אז אני מחפש לעבור טסט בלי לתקן תקלה זו כי היא יקרה.
-
שלום יש לי בעייה של נעילה מרכזית בפזו 306 שנת 2000, כתוצאה מכך דלת תא מטען לא נפתח. החלפת המוח היא יקרה ולכן אני לא רוצה לתקן כי הרכב יימכר בעוד שנה, יש לרכב טסט בעוד חודש, האם בודקים פתיחה של תא מטען או שניתן לעבור כך ? תודה
-
דו"ח בדיקה כללי לרכב טרם קנייה - מזדה 3 שנת 2009
נהגוס10 פרסם הודעה בנושא של נהגוס10 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה. זה באמת הסתיים יקר מאוד אצלך. -
דו"ח בדיקה כללי לרכב טרם קנייה - מזדה 3 שנת 2009
נהגוס10 פרסם הודעה בנושא של נהגוס10 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה fastman -
דו"ח בדיקה כללי לרכב טרם קנייה - מזדה 3 שנת 2009
נהגוס10 פרסם הודעה בנושא של נהגוס10 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה אלקטרו הבוחן אומר שנראה לו שתאונה ימין היא תאונת פח, לא התנגשות פנימה, שלדה תקינה, ולא הופעלו כריות אוויר(אינני יודע איך הוא יודע כי כתוב שדלתות הוחלפו) -
שלום היום בדקתי רכב טרם קנייה ב-מממ, להלן סיכום ופרטים, האם תוכלו לסייע לי בהבנת ההערות לעומק, מה מהותי ומה לא והאם יש לדרוש הורדת מחיר מכירה בגינן וכמה. מזדה 3 קומפורט 2009, 49,000 ק"מ, מחיר נדרש 60,000 ש"ח. תודה לכם, הפורום הזה מאוד מסייע.
-
תודה רבה
-
לאחר ביקור במוסך לצורך החלפת מיכל מים לוישרים חדלה לעבוד נעילה מרכזית ברכב, כלומר כפתור של נהג לא סוגר שאר הדלתות וגם 2 השלט רחוק לא פותחים או נועלים את הרכב, כרגע אני נאלץ לסגור כל דלת בנפרד מבפנים ולנעול דלת נהג מבחוץ, לא נוח. גם הדיבורית לא נדלקה אך התגלה פיוז שרוף וכעת תקין למעט שדיבורית לא נדלקת לבד בכל הנעה. אשמח להמלצה על בעל מקצוע (חשמלאי ? איש אזעקה?) באיזור המסגר בתל אביב(ליד העבודה שלי) שמבין ויפתור הבעיה. אינני מחפש פיתרון יקר כי בכוונתי למכור הרכב לאחר שיתוקן (המשפחה עתידה לגדול בקרוב והאישה לוחצת). הרכב הוא פיג'ו 306 שנת 2000 5 דלתות. תודה
-
תודה רבה לשניכם, אינני יודע לפרק את מכסה הדלת, לא בקיא בפירוקי רכב ולכן אעדיף ללכת לזגג. מה העלות הסבירה לשלם על חלק+עבודה לזגג והאם יש בחור אמין שאתם מכירים ?
-
שלום זגוגית בדלת צד מושב אחורי בפז'ו 306 צונחת מדי פעם מספר סנטימטרים למטה, לא אירוע טוב בחורף. זה אינו חלון חשמל אלא ידני שמסובבים ידית כדי להוריד ולהעלות. ניסיתי לאחוז בזכוכית מ-2 צידיה, להוריד ולראות אם יש התנגדות ואכן מחליקה למטה חופשי והידית מסתובבת(הזנב מכשכש בכלב...) איזה חלק עושה הבעייה ? האם אפשרי ופשוט לפרק מכסה הדלת ולהחליף בעצמי ? תודה יובל
