ערב טוב
קיבלתי הצעת מחיר לטיפול תקופתי למזדה 3, שנת 2010, 90,000 ק"מ.
לפי מפרט היצרן כולל: החלפת שמן מנוע, החלפת נוזל בלמים, פירוק גלגלים לבדיקת בלמים, פילטר אוויר למזגן, פילטר שמן, פילטר אוויר למנוע.
עלות 850 ש"ח כולל מע"מ.
המחיר הגיוני או יקר מדי(כך תחושתי) ?
תודה
שלום חברים
יש למישהו המלצה על גגון מתנפח או גגון מוקצף למזדה 3 להובלות של ריהוט בינוני מדי פעם(4 -5 בשנה) ?
לא משתמש כבד ולכן מעוניין בפיתרון מהיר וזול.
תודה
שלום
רכב שנת 2000, עבר טסט לפני חודש, מניע אך כעת עם תקלה בקלאץ(לא עוברים הילוכים), אין ברצוני לשלם יותר על תיקונים לרכב ישן, ברצוני למכור או להוריד מהכביש+מכירה.
מה המסלול המומלץ לרכב כזה ? האם משרד הרישוי מחזיר אגרה בזמן סביר או לא ?
1. מכירה לפירוק, כלומר העברת בעלות
2. הורדה מהכביש וקבלת החזר ממשרד הרישוי +מכירה לפירוק
תודה
לפני חודש קניתי מזדה 3 2010 שתהיה כלי הרכב העיקרי כי אנחנו כבר עם 2 ילדים, עוד חצי שנה עד שנה מהיום אשתי עוברת לעבוד ליד הבית ועד אז צריך להחזיק רכב שני.
יש לי תשובות לכולם:
תא מטען זה דלת חמישית, גלגל ספייר נמצא בפזו הזו מתחת לרכב מאחור על מדף.
לשומר אני אומר שהדלת מקולקלת והוא מאמין.
לדלת החמישית אין בית מפתח, יש כפתור, כל 5 הדלתות היו ננעלות ונפתחות בנעילה מרכזית שפסקה לעבוד, לכן כרגע דלת חמישית היא במצב נעול, אני מניח שניתן לשחרר אותה מנעילה אבל אז צריך למצוא פיתרון כדי שניתן יהיה לנעול דלת חמישית כי אין שם בית מפתח.
תודה לכולם על התשובות, אין על האתר הזה והפורום הזה כדי לקבל אינפורמציה.