ידוע שכאשר מכונית נגנבת, על בעל הרכב להעביר לחברת הביטוח את מפתחות הרכב,
כחלק מההוכחה שהוא לא מסר את המפתחות לשמעון כדי שיגנוב את הרכב.
מה קורה כאשר נגנב התיק, ובו, בין השאר, גם מפתחות הרכב,
ולאחר מכן נגנב כמובן גם הרכב ?
אההההההההההההההההההההההה
אתם טוענים בעצם שאת ההדק השלילי האחרון בכלל לא מחברים לקוטב המינוס של המצבר,
אלא פשוט למקום כלשהו ברכב (בשילדה) שרחוק מהמצבר...
עכשיו נפל לי הטלכרד
אף פעם לא שמעתי על מישהו שעושה כך וגם לא ראיתי חיבור מוזר שכזה,
אבל למדתי משהו
1. אני יכול לבדוק את זה לבד ?
2. אם אקח את הרכב למוסך כדי שיבדקו את יש בעיה במצבר או באלטרנטור, הם גובים על כך כסף ?
3. יכולה להיות בעיה אחרת פרט למצבר ואלטרנטור ?
תאור הבעיה פשוטה : רכב לא מצליח להתניע ללא כבלים.
כלומר, בהתנעה רגילה - לא מצליחים, עם כבלים - מצליחים בקלות.
המצבר חדש יחסית (נקנה לפני כ 3 חודשים).
האם סביר להניח שהבעיה המצבר (החדש...), או שיש סבירות לא נמוכה שהתקלה בכלל במשהו אחר ?
תודה !!
OK, תודה רבה לכם, רק הבהרה אחרונה.
אמרתם שהפעולה האחרונה צריכה להיות חיבור הכבל למינוס של הרכב הנותן.
1. למה דווקא המינוס אחרון ? הרי גם הפלוס יכול לסגור מעגל (בהנחה והוא האחרון שמחובר)
2. למה דווקא לרכב הנותן ? (מכיוון שלמקבל יכולים להיות אדי גז באיזור המצבר ?)
תודה !
1. מה זה משנה אם קודם מינוס למינוס, או קודם פלוס לפלוס הרי גם ככה המנועים של 2 הרכבים דוממים, אז מה זה משנה סדר החיבור ?
2. "מומלץ גם לנתק את הכבל פלוס שמזין את הרכב של הנותן" - מתי ? כשרוצים לנתק את 2 הרכבים זה מזה ?
1. מה זה משנה אם קודם מינוס למינוס, או קודם פלוס לפלוס הרי גם ככה המנועים של 2 הרכבים דוממים, אז מה זה משנה סדר החיבור ?
2. "מומלץ גם לנתק את הכבל פלוס שמזין את הרכב של הנותן" - מתי ? כשרוצים לנתק את 2 הרכבים זה מזה ?
ע"י כבלים ?
הבנתי שהמצבר של המגאן מכוסה (אפשר להוריד כמובן),
מכיוון שניהול ההצתה והדלק במגאן מתבצעת ע"י מחשב,
ולכן אם אחבר למצבר כבלים כדי לעזור לרכב שנתקע, אני עלול לגרום נזק למחשב של המגאן ?