אורתוגונלי
-
הודעות
41 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי אורתוגונלי
-
קבלת 2 דו"חות באותו מקום, מבלי להזיז את הרכב, תוך X שעות
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך רכב כללי
לא נשמע כ"כ הגיוני, התוכל להפנות אותי ללשון החוק ? -
קבלת 2 דו"חות באותו מקום, מבלי להזיז את הרכב, תוך X שעות
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך רכב כללי
ברור שקראתי, פשוט החלטתי להתעלם מכיוון שהיא נראתה לי מטופשת משהו (רבע שעה). תודה בכל מקרה. -
קבלת 2 דו"חות באותו מקום, מבלי להזיז את הרכב, תוך X שעות
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך רכב כללי
חברים יקרים, מישהו מוכן בבקשה להתייחס גם להודעתי המקורית ? לא שאלתי כיצד נחלצים מהמצב, סה"כ ברצוני לדעת מה אומר החוק. (אני מניח שדו"ח שני עוד 10 דקות הוא לא הגיוני, אבל לאחר שבוע - כן. לכן השאלה היא מה אומר החוק, היכן עובר הגבול). שוב תודה. -
כאשר חניתי במקום מסויים, וקיבלתי שו"ח חניה, ואינני מזיז את הרכב, ואני משאיר את נייר הדו"ח על השמשה,תוך כמה זמן ממועד קבלת הדו"ח הראשון, אני עשוי לקבל דו"ח נוסף מפקח שיעבור באיזור ? תודה.
-
מה באמת המס על הרכבים בארץ ? 100% ? 150% ? ממה הוא מורכב ? ואגב, ידוע שבממוצע רכב מאבד כ 10% מערכו כל שנה, מדוע אומרים שברגע שהוא נגע בכביש לראשונה (רכב חדש כמובן), הוא איבד 25% מערכו ? תודה !
-
נניח והיום פג תוקף ביטוח החובה שלי, אבל אני יודע שבחודשיים הקרובים הרכב לא יזוז ממקומו, האם אני חייב לחדש את הביטוח היום, או שאפשר בעוד חודשיים (ובכך לא לבזבז חודשיים לחינם) ? הכוונה היא לא האם יתפסו אותי (ברור לי שלא, הרכב הרי לא יזוז מהחנייה), אלא האם זה אכן חוקי. תודה !
-
נניח והעמדתי את רכבי עם תו נכה באדום לבן, במקום שאסור לחנות, אך עם תו נכה מותר. האם לפקח שמגיע לאיזור, מותר ללדרוש ממני לראות תעודה נכה ? הרי בהחלט יתכן שלא אני הוא הנכה, אלא הרכב שלי קיבל תו נכה כדי להסיע את הנכה, ואני (למשל) ממתין לו שיגיע כדי לאסוף אותו. האם הפקח יכול לדרוש ממני לראות תעודת נכה, שבלעדיה הוא ידרוש ממני להזיז את הרכב ? תודה.
-
טיפול "מלאנת'לפים" לרכב ישן ? :-)
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מדובר ברכב שנת 92, שב 3-4 שנים האחרונות הטיפולים היחידים שהוא עבר היול לאחר טסט, כלומר רק מה שעלה בטסט, שום בדיקה יזומה של X ק"מ. הבעיה היא שאני גם לא מבין דבר ברכבים (לפתוח ולהסתכל לא יגיד לי כלום) ואני גם לא מכיר שום מוסכניק אמין. -
2 שאלות, ברשותכם : 1. ידוע שברכבים חדשים מקפידים לבצע טיפול 10,000, 20,000, וכו', מה נהוג לעשות ברכבים ישנים ? (שנת 1992 במקרה שלי), האם נהוג פשוט להסתפק בטסט השנתי, ולתקן את מה שהתגלה בו ? 2. בנוגע לטסט, האם אני יכול להסתפק במה שמתגלה בו ? בלמים למשל, אני יודע שמתריעים/מכשילים על כך שהם לא תקינים, אבל האם גם לגבי דברים חשובים אחרים, כמו למשל קלאץ שנמצא לקראת סוף דרכו ? מה לגבי מנוע שעומד לגמור את חייו, אם זה המצב - יאמרו לי משהו על כך בטסט ? תודה !
-
זקוק לעזרה בצורת תמונת סטרטר :-)
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
בשביל זה אני צריך לדעת איך הוא נראה -
1. אני מעוניין לדעת היכן ממוקם הסטרטר בפיאט אונו שנת 92 מנוע 1000 וגם איך הוא בכלל נראה (תמונה תוכל לעזור המון) 2. סיטואציה שבה מנסים להניע ואין תגובה בכלל יכולה להגרם בגלל מצבר מת לגמרי (אחרת היה עושה לפחות קצת רעש של רצון טוב), או סטרטר גמור, שבכלל לא יכול לנסות להניע - אני צודק ? רוב תודות !!
-
מצבר ? אלטרנטור ? סטרטר ? - בעייה בפיאט אונו
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
טוף, לקחתי אותו למוסך נוסף, עכשיו אמרו לי שנראה להם שזה המצבר. מה עושים ? להמשיך לקחת לעוד 70 מוסכים ואז לקבוע לפי הרוב ? (דמוקרטיה, לא ? ) אני לא מעוניין להוציא כמה מאות שקלים על משהו אחר מלבד התקלה עצמה, מה עושים ? -
מצבר ? אלטרנטור ? סטרטר ? - בעייה בפיאט אונו
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אבל שאלתי שאלה מאוד הגיונית : אם הבעיה היא אכן הסטרטר, אז כיצד יתכן שיש ימים שהרכב מצליח להתניע לבד (בלי כבלים), ויש ימים שהוא לא מצליח להבניע לבד, אלא רק עם כבלים ? אם הסטרטר פגום, אז הוא פגום, איך זה שלפעמים הרכב מצליח להתניע ?! -
מצבר ? אלטרנטור ? סטרטר ? - בעייה בפיאט אונו
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מתנצל על ההקפצה, אבל אשמח לתשובה דחופה, מכיוון שמחר אני מעוניין לבצע את הטיפול הנכון. תודה וסליחה מראש. -
מצבר ? אלטרנטור ? סטרטר ? - בעייה בפיאט אונו
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אגב, כשאני חושב על זה שוב, אם הבעיה היא אכן הסטרטר, אז כיצד יתכן שיש ימים שהרכב מצליח להתניע לבד (בלי כבלים), ויש ימים שהוא לא מצליח להבניע לבד, אלא רק עם כבלים ? אם הסטרטר פגום, אז הוא פגום, איך זה שלפעמים הרכב מצליח להתניע ?! -
מצבר ? אלטרנטור ? סטרטר ? - בעייה בפיאט אונו
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אבל גם עם המצבר הנוכחי הרכב מניע לפעמים, כך שגם אם יניע עם מצבר אחר, זה לא אומר הרבה... -
מצבר ? אלטרנטור ? סטרטר ? - בעייה בפיאט אונו
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
2 המקומות שהייתי שהם חיברו איזה מד כלשהו למצבר ובדקו אותו, לאחר מכן הוא נגע בעוד כמה מקומות ובדק. אז אני מניח שהם הגיעו למסקנה שהמצבר בסדר, האלטרנטור בסדר, והבעיה היא בסטרטר.. -
מצבר ? אלטרנטור ? סטרטר ? - בעייה בפיאט אונו
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבנתי ארנון, תודה על ההסבר, אז עכשיו אפילו עוד יותר נראה לי שהמעיה של מנוע שמתניע לפעמים כן ולפעמים לא, וכאשר לא - אז רק עם כבלים כן, כבעיה של מצבר, ולא של סטרטר, לא ? -
מצבר ? אלטרנטור ? סטרטר ? - בעייה בפיאט אונו
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
רפי, מדובר במנוע 1000, מדה דעתך ? והם תוכל לענות גם על שאר שאלותי בבקשה ? ארנון, לא הבנתי, כאשר אני מחובר בכבלים ומנסה להתניע, אז המצבר שלי מושך כוח מהמצבר השני, וכאשר אני רק מחובר ונותן גז ברכב השני, אז מה שקורה בינתיים הוא שהאלטרנטור שלו טוען את המצבר שלי ? -
שלום וחג שמח מדובר בפיאט אונו שנת 92, מצבר הוחלף לפני כ 7 חודשים, האוטו לעיתים מניע, ולעיתים לא מניע. כאשר לא מניע, שומעים כשמנוע משתדל אבל חלש מידי. עם כבלים - מצליח להניע. 1. הייתי ב 2 מוסכים, שניהם טענו שהבעיה היא בסטרטר. 400 - 500 ש"ח לתיקון / החלפה במשופץ, כולל עבודה כולל מע"מ. אם אכן הבעיה היא אכן בסטרטר, האם המחיר הנ"ל סביר ? 2. אני מבין מאוד קטן במכוניות, אבל האם תאור הבעיה הנ"ל אכן נשמעת לכם כמו בעית סטרטר ? (הרי אני מצליח לתת ניסיונות התנעה, יש רעשים, פשוט נשמע חלש מידי מכדי להצליח להתניע, וכשמחברים עם כבלים לרכב אחר, אז המצבר שלי מקבל זריקת עידוד בצורת כוח מהמצבר השני, ומצליח להתניע) - האם זה לא נשמע כמו תקלה קלאסית של מצבר חלש ? 3. שאלה כללית, בלי קשר לנושא: אם יש רכב שזקוק לכבלים כדי להתניע, האם יש משמעות למשך הזמן שהוא מחובר לרכב אחר עם כבלים (כשבעל הרכב השני לוחץ קצת על הגז) ? כלומר, אם חיברתי רכב עם כבלים, לאחר חצי דקה-דקה ניסיתי להתניע ולא הצלחתי, האם יש סיכוי שלאחר זמן רב יותר (נניך 5-10 דקות של מתן גז ברכב השני), הוא כן יצליח להניע, למרות שלאחר חצי דקה-דקה קודם לכן הוא לא הצליח ?
-
משהו מאוד מאוד מוזר עם התנעה של פיאט אונו
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הבעיה היתה גם כשכן וגם כשלא הפעלתי -
משהו מאוד מאוד מוזר עם התנעה של פיאט אונו
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא ביקשתי לפתור את העיה דרך הפורום, שאלתי אם יש לכם מוג מה זה יכול להיות. כאשר לרכב קשה להתניע, והוא מצליח רק עם כבלים, רוב הסיכויים שהמצבר גמור, או שהאלטרנטור לא מטעין אותו. אבל איזה הסבר יכול להיות למה שאני תארתי ? -
משהו מאוד מאוד מוזר עם התנעה של פיאט אונו
אורתוגונלי פרסם הודעה בנושא של אורתוגונלי בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
הכוונה היא שיש רעשים שהמנוע מנסה להתניע, אבל קשה לו. כשמסובבים את הסוויץ יש רעשים של נסיונות התנעה, אבל לא מספיקים. -
פיאט אונו (92), מצבר חדש יחסית (לפני חודשיים שלושה), לאחרונה החלה בעיה של חוסר יכולת התנעה, אלא עם כבלים. בלי כבלים - אי אפשר להתניע עם כבלים - הרכב מתניע נאמר לי בפורום שיתכן ויש בעיה במצבר עצמו, או באלטרנטור (חוסר טעינת המצבר). אבל.............. בשל הבעיה הנ"ל, הרכב עמד כמעט שבועיים ללא נסיעה ללא נסיון התנעה. (עצם העמידה הממושכת יכולה לכשעצמה לגרום לבעיה של התנעה רק עם כבלים, במיוחד בשנתונים כאלה (שנת 92)). היום סתם בשביל הקטע בדקתי עם האוטו מתניע, לאחר שלפני שבועיים כמעט הוא התניע אך ורק עם כבלים, והוא עמד כמעט שבועיים בלי שאף אחד ניגש אליו הייתי משוכנע ב 250% שאין סיכוי שהוא יתניע (אפילו לא סגרתי את הדלת, ונשארתי עם רגל בחוץ ) אבל......... להפתעתי הרכב התניע !!! כעת אני לגמרי מבולבל ולא מבין מה הבעיה. (יתכן שהפעמים שהוא לא התניע, אלא רק עם כבלים, היתה מכיוון שהנסיונות היו בבקרים, כאשר קר, וקשה לרכב להתניע, ואולו היום, לאחרכמה ימים חמימים, ומה גם הנסיון היה בצהריים, לא היתה לו בעיה להתניע ?) כלומר, האם הקור הוא הבעיה ? אם לא - מה יכול להיות ? אם כן - מה עושים כדי שיתניע גם בבקרים ? תודה !!!!!!
