Jump to content

Jo_P

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של Jo_P

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על השיתוף, אני ממתין כבר חודשיים וכנראה אמתין עוד חודשיים לפוקוס סטיישן 2000 סמק טיטניום אותה העדפתי על פני i35. בהצלחה ותהנו
×
×
  • תוכן חדש...