Jump to content

dan465

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי dan465

  1. שלום יש לי בעיה עם מעצור דלת הבגאז' - כשהדלת פתוחה\למעלה הוא לא מחזיק אותה והיא ישר מתחילה ליפול. המעצור לא מאט את הדלת בכלל כשסוגרים אותה. זה משהו שאפשר לסדר לבד? ואם לא כמה זה אמור לעלות. תודה
×
×
  • תוכן חדש...