Jump to content

dan465

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של dan465

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום יש לי בעיה עם מעצור דלת הבגאז' - כשהדלת פתוחה\למעלה הוא לא מחזיק אותה והיא ישר מתחילה ליפול. המעצור לא מאט את הדלת בכלל כשסוגרים אותה. זה משהו שאפשר לסדר לבד? ואם לא כמה זה אמור לעלות. תודה
×
×
  • תוכן חדש...