Jump to content

davidsasoon

  • הודעות

    41
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי davidsasoon

  1. שלום לכולם אז ככה חשבתי להוסיף מגבר לרכב ואולי גם דאבל דין קודם כול זה המפרט שיש לי. רמקולים אחוריים SoundStream LS692 150 RMS מגבר BOSS 1200 קומפוננט Cerwin Vega 60 rms סאב וופר Rockford 12 500 rms קבל FARAD קבלתי מחבר סנטר של clarion אני רוצה לשפר את חווית השמיעה האם אני צריך להוסיף מגבר בשביל זה הוא ששלי מספיק ?והאם בשביל הסנטר אני צריך דאבל דין ? אני יכול לחבר אותו לקרוס של הקומפננט אבל זה יהרוס את השמיעה לא? תודה לעוזרים.
  2. *נמחק ציטוט מיותר אוקי .שמעתי שיש מוסך בתל אביב מוסך רון אני מחר יצור איתם קשר ונקווה שנפתור תבעיה (את הבעיה) אם (עם) הרכב. עריכת ההנהלה - אנא כתוב בעברית תקינה ועם סימני פיסוק, אחרת מכאן והאלה ההודעות שלך ימחקו. תודה.
  3. אז ככה בבוקר קמתי להניע תאוטו (את האוטו) נדלקה לי נורה רק של הגה. הלכתי למכסה מנוע ופתחתי תמיכל (את המיכל) המים היה שם כמו טחינה גולמית כזאת. מה זה יכול להיות ומה אני עושה?
  4. שלום לכולם. היום נסעתי עם הרכב בכביש המהיר ופתאום האורות כבו לי ברכב(גם מבפנים). ירדתי מהר לשוליים של הכביש ועצרתי. כבתי תאוטו (את האוטו) והאוטו לא מניע. נדלקת לי מנורה EPC, וגם סימן של הגה וסימן קריאה לידו. ההגה ננעל ממש חזק בקושי זז. מערכת החשמל ברכב נדלקת ונכבת. ניראה שיש נפילות מתח. נסעתי להניע תרכב (את הרכב) בירידה והצלחתי, אבל ההגה לא מגיב וגם אחרי שנייה גם הגז. מזה יכול להיות? תודה לכולם.
  5. המנוע עבר .קבל במפרט 92 מתוך 100 יכול להיות שזה שעשה תבידקה לא עשה אותה טוב ? וגם הבוסט נמצא על LO וגם מה שהבנתי שנדלק נורה הABS יכול להיות שזה השפיע
  6. עזרה בבקשה .?
  7. קניתי לפני שבועיים קופרה 2007 . .עשיתי בדיקה לרכב והכול היה תקין חוץ מצמיגים שהיו חדשים אבל נחשבים לבלאי בגלל שנת היצור שלהם עכשיו אני רוצה לדעת אם זה הגיוני לאוטו יש ציפ ובוסט קונטרול ורשום לי שההספק של האוטו 170 כוחות סוס אך זה יכול להיות
  8. היאריס 2006 היא מתל אביב לא מחיפה אחי. אז אם אין הבדל אני יבדוק קודם ת2003 .
  9. אז ככה אחרי מה שהבנתי שזה הרכב הטוב בשבילי אהבתי תמראה שלו והבנתי שהוא רכב קל לאחזקה . ראיתי 2 רכבים למכירה ודברתי אם האנשים בטלפון. טויוטה יאריס שנת 2003 91 אלף קילומטר ללא תאונות ויש מערכת בשווי 3500 אלף מחיר 48 אלף טויוטה יאריס שנת 2005 95 אלף קילומטר ללא תאונות מחיר 60 אלף. 2 הרכבים באותו צבע ושניהם נורא דומים שניהם מתחייבים בבדיקה מנוע גיר שלדה . מה כדי לקחת והאם יש הבדלים במראה הפנימי של האוטו והחיצוני בשנים האלה . יש אפשרות לשפר תאוטו והאם כדי. ובטח שאפשר להוריד להם מהמחיר שהם מבקשים העניין שאני צריך תעזרה שלכם ומה אתה מציעים לי.
  10. אז ככה אחי לא הבנתי אותי ממש טוב וקודם כול תודה על העזרה שלך אני יש לי מאזדה 3 שנת 2004 אני מחפש אוטו שיעשה בערך אותה ממוצע של דלק ובעניין הביטוח אפשר להתפשר עוד טיפה כי מה שאני מחפש זה רכב שאני יהנה מימנו וירגיש תנסיעה שלו הנסיעה הקבועה שלי זה מת"א לירושלים אני פחות בתוך העיר שלי תיתן לי כמה הצעות לרכבים שאתה חושב שהם אמינים חזקים ומהירים ובערך בצריכה של המאזדה 3 .
  11. אני לא מכיר תרכב הזה אך הוא בעלויות אך הנסיעה שלו בהילוך חמישי מה הכוח שאפשר להוציא מרכב כזה. אני פשוט רוצה לקבל חוות דעת על רכבים נוספים אני כבר 4 שנים על הכביש
  12. שלום לכולם אני חדש בפורום. אז ככה אני מחפש רכב ספורט ידני. אני עושה נסיעות בתוך העיר בת"א וגם נוסע לירושלים 3 פעמיים בשבוע . אני מחפש רכב חזק בעליות ומהיר שהיה לו בקרת יציבות טובה פתיחות חזקות והמראה שלו חשוב מאוד . מאוד חשוב לי רכב חסכוני ואמין וביטוח לא בשמיים. הציעו לי טויוטה יאריס TS האם כדי לא מכיר תרכב ?. תודה לעוזרים ואחלה שבוע לכולם.
×
×
  • תוכן חדש...