שלום לכולם.
היום נסעתי עם הרכב בכביש המהיר ופתאום האורות כבו לי ברכב(גם מבפנים). ירדתי מהר לשוליים של הכביש ועצרתי. כבתי תאוטו (את האוטו) והאוטו לא מניע. נדלקת לי מנורה EPC,
וגם סימן של הגה וסימן קריאה לידו. ההגה ננעל ממש חזק בקושי זז.
מערכת החשמל ברכב נדלקת ונכבת. ניראה שיש נפילות מתח. נסעתי להניע תרכב (את הרכב) בירידה והצלחתי, אבל ההגה לא מגיב וגם אחרי שנייה גם הגז. מזה יכול להיות? תודה לכולם.