Jump to content

selar

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי selar

  1. שלום לכולם, אני מעוניין להקפיא את רשיון הרכב שבבעלותי (מאזדה 3 מודל 2007) לתקופה של 6-9 חודשים. מאחר ובדיוק גם הגיע הזמן לטיפול תקופתי לרכב, השאלה היא האם לבצע טיפול לרכב לפני ההקפאה או במעמד ההפשרה. (בנוסף טיפים טכניים בנוגע להליך ההקפאה/הפשרה יתקבלו בברכה) תודה, רועי.
×
×
  • תוכן חדש...