שלום לכולם,
אני מעוניין להקפיא את רשיון הרכב שבבעלותי (מאזדה 3 מודל 2007) לתקופה של 6-9 חודשים.
מאחר ובדיוק גם הגיע הזמן לטיפול תקופתי לרכב, השאלה היא האם לבצע טיפול לרכב לפני ההקפאה או במעמד ההפשרה.
(בנוסף טיפים טכניים בנוגע להליך ההקפאה/הפשרה יתקבלו בברכה)
תודה,
רועי.