יש לי הזמנה של פאביה 1.4 AMBIENTE ובחוזה שסגרנו רשום לי תוספת :
"חישוקי ברזל 195/55/R15" במחיר של 940 ש"ח (ללא מע"מ).
הכל טוב ויפה, אבל הסתכלתי בקטלוג https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fskoda.co.il%2FISX%2Fmodel%2Fnewfabia%2FDocuments%2F%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2594_%25D7%25A7%25D7%2598%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2592%2520%25D7%259E%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A6%25D7%25A8.pdf שלהם,
ורשום בפירוש שהדגם הזה מגיע עם צמיגים R14 165/70..
מה הולך פה בדיוק? יש מצב שאני משלם על 15 ובפועל זה 14?