Jump to content

aliasone

  • הודעות

    30
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aliasone

  1. חחח וואי יצאתי טמבל!! צודק. זה המחיר עבור האיתוראן. מצטער, זה היה מוקדם מידי בבוקר. ואגב, הצבע הוא דווקא אפור תכלת גם אצלך יש את הסעיף הזה של החישוקי 15"? (או שזה 14)
  2. יש לי הזמנה של פאביה 1.4 AMBIENTE ובחוזה שסגרנו רשום לי תוספת : "חישוקי ברזל 195/55/R15" במחיר של 940 ש"ח (ללא מע"מ). הכל טוב ויפה, אבל הסתכלתי בקטלוג https://docs.google.com/viewer?url=http%3A%2F%2Fskoda.co.il%2FISX%2Fmodel%2Fnewfabia%2FDocuments%2F%25D7%25A4%25D7%2590%25D7%2591%25D7%2599%25D7%2594_%25D7%25A7%25D7%2598%25D7%259C%25D7%2595%25D7%2592%2520%25D7%259E%25D7%25A7%25D7%2595%25D7%25A6%25D7%25A8.pdf שלהם, ורשום בפירוש שהדגם הזה מגיע עם צמיגים R14 165/70.. מה הולך פה בדיוק? יש מצב שאני משלם על 15 ובפועל זה 14?
  3. תהיתי מה צריך לוודא/לבדוק/לשאול שמקבלים רכב חדש מהסוכנות? מישהו יכול לעשות לי קצת סדר? אני מדבר מבחינה חיצונית, פנימית ומבחינת כל הטפסים וכו'... אשמח לתשובות רציניות (ולא ציניות), אני קצת בור בנושא
  4. מישהו יודע האם הפאביה (שגם הייתה במבצע) מגיעה עם HILL HOLDER? אני מדבר על 1.4 AMBIENTE 2012, צריכה להגיע אלי בינואר.
×
×
  • תוכן חדש...