שלום חברים..
אני כבר כמה זמן עוקב אחרי הפורום שלכם והוא מאוד נחמד...
לא מזמן קניתי .A3
מודל 2002, ועכשיו אני רוצה להרכיב את המערכת
יש לי כבר מגבר פאנצ' 600.5 וקומפוננט של סרווין וי-מאג
הבנתי שבאודי המקום שיש מקדימה הוא 4" והקומפוננט שיש לי הוא 6.5" אז אני נאלץ לקנות קומפוננט .
חברים שלי אמרו לי שניתן לשים גם 5.25 בלחץ ואני מעדיף גודל 5.25"
כעת נשאר לי לבחור....
יש לי כמה רעיונות המרכזי שבהם הוא FNQ3514
מה דעתכם עליו ?
האם שמעתם פעם על חברת -
ADS/PHENIX GOLD
איך הרמקולים החדשים של MB ?
ואיזה סאב של קיקר עדיף לקנות L5/L7 ?!
תודה, שחר