Jump to content

BanKuSSi

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BanKuSSi

  1. BanKuSSi

    RADAR SHIFTER - בעיות במכס ?!

    מחברה אבל החברה הצהירה מחיר הרבה יותר נמוך וגם רשום על החבילה : CAR ACCECORIES - ZR3
  2. חבר'ה הזמנתי דלאי רדאר משבש מחול על החבילה לא מצויין שזה משבש וגם בפנים המכשיר הוא בלי האריזה המקורית החבילה כרגע נעצרה במכס לשם בדיקה מדגמית.... יש לכם מושד מה זה אומר... מה לעשות ? איך לשחרר ? נראה לכם שהם יחרימו את זה ? מה צריך לבגיד להם ? כל עזרה תתקבל בברכה !!! תודה, שחר
  3. שלום חברים.. אני כבר כמה זמן עוקב אחרי הפורום שלכם והוא מאוד נחמד... לא מזמן קניתי .A3 מודל 2002, ועכשיו אני רוצה להרכיב את המערכת יש לי כבר מגבר פאנצ' 600.5 וקומפוננט של סרווין וי-מאג הבנתי שבאודי המקום שיש מקדימה הוא 4" והקומפוננט שיש לי הוא 6.5" אז אני נאלץ לקנות קומפוננט . חברים שלי אמרו לי שניתן לשים גם 5.25 בלחץ ואני מעדיף גודל 5.25" כעת נשאר לי לבחור.... יש לי כמה רעיונות המרכזי שבהם הוא FNQ3514 מה דעתכם עליו ? האם שמעתם פעם על חברת - ADS/PHENIX GOLD איך הרמקולים החדשים של MB ? ואיזה סאב של קיקר עדיף לקנות L5/L7 ?! תודה, שחר
×
×
  • תוכן חדש...