טוב לשמוע שהפיקו לקחים מהיום הראשון והזמנים התקצרו אבל הבסיס לפי דעתי עדיין לוקה בחסר המבחנים ממש לא מקצועיים ולטעמי גם לא מאתגרים ורחוקים מלהיות חוויתיים .חוץ מהרכב מתהפך,ג'מיקנה,והתחנה של מדידית זמני תגובה, שאר המבחנים הרגישו דיי מיותרים ומגוחכים . אני מודה שבתחום המוטורי אין לי יותר מידי נסיון אבל אמרו שהמבחנים מתאימים גם לחסרי נסיון וזה היה שקר אחד גדול . יסכים איתי כל אחד, שמתמודד שלא נוהג על קרטינג באופן מקצועי או לפחות סדיר אין לו שום סיכוי להצליח לעבור את התחנה של השמיניות ועוד בנסיון אחד ! איפה החימום ? קצת להרגיש את הרכב ? ולא פחות חשוב להנות קצת מהנסיעה ולא לתת לך 30 שניות על הכלי כדי לסמן "וי" ולהעיף אותך כמה שיותר מהר כדי לקצר בזמנים . איפה החוויה ? האתגר ? איפה הנסיון האמיתי לראות את הסתגלות הנהג לרכב ולתנאים חדשים כדי שיוכל להוכיח את עצמו ?
תחום אחר שיש לי לא מעט נסיון בו בתור מדריך אימון גופני ואתלט הוא הכושר הגופני , חלק שנבדק בצורה נורא חובבנית ואפילו ילדותית ( כזה מיותר המכונות וידיאו הענתיקות האלה כדי לבדוק כוח ידיים ) או האופניים 360 לבדיקת כוח ברגליים זה ממש לא מקצועי ולא מעיד על שום כוח רלוונטי לנהג ובכלל על כושר גופני כללי שדרך אגב חלק גדול מהכושר נמדד כסבולת לב ריאה משהו שלא היה אפילו קרוב בלהמדד במיונים .
אני אישית יצאתי מהמיונים בתחושת אכזבה וחוסר סיפוק , ציפיתי ליום חוויתי ומאתגר וקבלתי יום ארוך מאוד ונטול אדרנלין ,חבל...