Jump to content

BigItzik

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי BigItzik

  1. 10:38 בבוקר. מקטע בין גרנד קניון לצ'ק פוסט, אכן ירידה חדה ואתה לא שם לב למהירות הנסיעה שלך כי כולם טסים.
  2. קיבלתי שם דו"ח ביוני וביקשתי להישפט על העבירה. תפסו אותי ב101 קמ"ש במרחק של 299.7 מטר, כלומר 30 סנטימטר מהמרחק המרבי. האמת כמעט ודרסתי את השוטר כי ממש לא שמתי לב אליו, מי מצפה שיקפוץ לך שוטר באמצע מנהרה ואחרי סיבוב? ואתה אמור לתמרן לתוך מפרצון של 20 מטר כאשר במום כבר היום שני רכבים (ניידת + קורבן נוסף) אני מאמין שבבית המשפט אוכל לטעון מספר טענות לגבי אמינות המכשיר בתוך מנהרה, אי ההדרכה של השוטרים כיצד עובדים במנהרה וכד'. אני נוסע יום יום מנהרה כבר מספר חודשים ולא ראיתי אותם שוב פעם, יש לי הרגשה שהם קיבלו הוראה לא לפעול שם יותר, לדעתי המקום מכרה זהב למדינה. אף אחד לא נוסע שם 80 קמ"ש ובכלל אני לא מבין את המגבלה הזו. אין סיכון לתאונה חזיתית. איציק
×
×
  • תוכן חדש...