Jump to content

zeev_yael

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של zeev_yael

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אמנם פוסט מהעבר, אבל הוא היה לי שימושי מאוד. התקנתי הלילה את המערכת בהתאם להסברים שניתנו פה והכל עובד מצוין. המערכת עם שני השלטים עלתה לי 8.5 דולר. המנוע לדלת עלה לי 3.2 דולר. סה"כ עלה לי כ-45 ₪. ההסברים מצויינים, אבל כמובן שלמי שלא מנוסה לוקח לפעמים זמן להבין כל דבר. אגב, עם המנוע הגיע פס נחושת ארוך יותר. את המנוע חיברתי לפס עם שני הברגים שהגיעו איתו ואז את הפס חיברתי עם שני ברגים קטנים לגוף הדלת. באופן הזה יש אפשרות למקם בצורה מיטבית. את הפלוס והמינוס של המוח חיברתי בהתחלה בהתעלקות על חיווט של דיבורית. התוצאה: נשרף פיוז (דווקא של המינוס)... לכן שיניתי לחיבור יותר רציני. מה שחשוב להדגיש למי שעוד יעשה זאת שכדאי להצטייד מראש עם חוט כפול להשחלה בין הדלת לאזור הפיוזים של הרכב, מכיוון שהחוטים המקוריים כמובן לא מספיק ארוכים בשביל זה (וזה גם יותר נוח להשחיל חוט שלא מחובר לכלום). רצוי שהחוט יהיה באורך של כמטר.אגב, עם המערכת הגיעה גם נורת לד כחולה מחוברת לחוט שמתחבר למערכת. בינתיים לא חיברתי אותה. יש איזה עניין מיוחד לחבר אותה?אז תודה לכולם על ההסברים המפורטים, ובהצלחה לבאים בתור . כמובן שאם למישהו יש שאלות נוספות שאין עליהן תשובות פה, או הבהרות להסברים פה, אשמח להשיב.
  2. שלום לכולם, יש לי בעיה קשה (מצטער מראש על האורך): לפני כעשרה חודשים קנינו מולטיפלה בנזין 2003. כבר כמה חודשים שמדי פעם נדלקת נורת המחשב (הצהובה/כתומה). תחילה ביקשתי במוסך שבו טופל הרכב בשנים האחרונות (מוסך הגוש בגוש עציון) שיבדקו זאת. אמרו לי שמדובר בחיישן לחץ אויר (או משהו כזה) ושאין טעם להחליף אותו משיקולי עלות, ושאין בעיה שאמשיך לנסוע ככה. המשכתי לנסוע ככה, כשהנורה נדלקת מידי יום-יומיים ונכבית גם לאחר יום-יומיים. אלא שאז המשיכו הצרות - נהיו לי בעיות בטורים: לפעמים במצב קלאץ'/ניוטרל הטורים היו מתחילים לעלות (בעיקר במהירות של 80 קמ"ש ומעלה) וזה היה חוזר למטה רק אם הייתי בולם אותם בעזרת הילוך / כיבוי הרכב. עם הזמן התחילו גם רעידות במנוע (או לא יודע איך לכנות את זה) - במהלך נסיעה, כל כמה זמן הייתה מעין קפיצה כזאת במנוע ואז ממשיך לנסוע. חזרתי למוסך הגוש, שם ניקו את מנוע צעדים (זה בית המיצערת?), שלדבריהם היה מאוד מלוכלך והחליפו קויל הצתה-גלאור (ככה כתוב בחשבונית). לקחנו את הרכב, אבל התקלות חזרו תוך יום. החזרנו אליהם שוב. הפעם הם עברו על כל מערכת החשמל והחליפו חיישן קרנק. גם זה נתן לנו תקווה ליומיים עד שחזרה שוב התקלה. לאחר שהתקלה התגברה עם "רעידות" תכופות שוחחתי שוב עם המוסך, וכשהתברר שגם בעבר היו בעיות מחשב, עברתי על היסטוריית הטיפולים של הרכב (אותה הוצאתי מהם בעת רכישתו) וגיליתי שלמעשה מזה שלוש שנים הם מנסים להתמודד עם בעיית מחשב, לאחר מכן כוהל הצתה, בהמשך שוב כוהל הצתה (פעמיים נוספות), בהמשך תלונות נוספות (כל פעם טיפול אחר): שהרכב לא סוחב, ניקוי מע' החשמל, הרכב מקרטע, שיפוץ מחשב מנוע, שוב קרטוע, כיוון טיימינג. בקיצור, ביום רביעי בלילה חזרתי עם המשפחה לכיוון הבית, כשבדרך מתגברות ה"רעידות" עד שהמנוע "בלם" את עצמו וממש לא סחב. הצלחתי להמשיך עוד קצת עד למקום שאפשר להחנות את הרכב ולמחרת הזמנתי גרר למוסך "אוטו גת" בקרית גת, כדי לנסות את מזלי במקום שמתמחה בפיאט. שם החליפו כוהל הצתה (הם טענו שבמוסך הגוש שמו לי חלק סיני ושזה לא טוב), ולאחר בדיקות נוספות הם הגיעו למסקנה שצריך להחליף את המיצערת, ושניקויה (ע"י מוסך הגוש) לא הועיל. הבעיה היא שמיצערת חדשה עולה, לדבריהם, 7,000-8,000 ש"ח, והם חיפשו חלופית באזור המרכז ולא מצאו. היום (יום שני) הם אמורים לחפש במקום האחרון מבחינתם - ברהט, ואם לא ימצאו אין להם פיתרון. מישהו יכול להציל אותי ולהאיר לי משהו שאולי יציל את המצב? אני כבר לא יודע מה לעשות - לא הגיוני להוציא עכשיו סכום מטורף על מיצערת חדשה (וגם אין לי אפשרות כספית כזו כרגע). אודה מאוד למי שיסייע! בברכה, זאב
×
×
  • תוכן חדש...