הי,
אני מתלבט בין 2 הרכבים הללו.
את הקורולה אני רוצה רק אוט' ולא רובוטית - יש רק כמה כאלו שמצאתי כרגע בטווח מחירים ועבור שנתיים על הכביש הם עשו מעל 45 אלף ק"מ בשנה.
מיצובישי יש המון גם מליסינג וגם פרטי כך שיש לי יותר מרחב לבחור ולבדוק
תצרוכת דלק זה נושא חשוב שכן אני נוסע כל יום 150 ק"מ
יש לי 3 ילדים מאחורה כך שמרווח ברכב זה חשוב גם כן
חיפשתי גם רכבים אחרים: פסלתי את הפוקוס, ולא מצאתי אוקטביה בשום מקום
בנוסף מרכבים גדולים יותר (מזדה 5, סניק וכד') כרגע אני מעדיף להתעלם
אז הצעות נוספות יתקבלו בברכה
שמעון