Jump to content

swvb

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי swvb

  1. הי, אני מתלבט בין 2 הרכבים הללו. את הקורולה אני רוצה רק אוט' ולא רובוטית - יש רק כמה כאלו שמצאתי כרגע בטווח מחירים ועבור שנתיים על הכביש הם עשו מעל 45 אלף ק"מ בשנה. מיצובישי יש המון גם מליסינג וגם פרטי כך שיש לי יותר מרחב לבחור ולבדוק תצרוכת דלק זה נושא חשוב שכן אני נוסע כל יום 150 ק"מ יש לי 3 ילדים מאחורה כך שמרווח ברכב זה חשוב גם כן חיפשתי גם רכבים אחרים: פסלתי את הפוקוס, ולא מצאתי אוקטביה בשום מקום בנוסף מרכבים גדולים יותר (מזדה 5, סניק וכד') כרגע אני מעדיף להתעלם אז הצעות נוספות יתקבלו בברכה שמעון
  2. הבהרה - אני רוצה לבטל כי אני צריך להסיע תינוק מקדימה
  3. שלום לכולם מישהו יודע איך ניתן לבטל את כרית האוויר ברכב במוסך מורשה לא מאפשרים זאת אבל כיוון שבמושב הקדמי נדיר מאד שמישהו יושב אצלנו ולא מתחשק לנו להחליף שוב רכב נשמח לעצות? בנוסף האם אח"כ קל להחזיר את הכ"א לתפעול לפני מכירת הרכב? (כרגע יש לי 2 בנות במושב האחורי ואני זקוק לעוד מקום)
  4. הי, תודה על הכתבה המושקעת האם ניתן לבטל את כרית המושב שליד הנהג? יש לנו כיום אלטו ולא ניתן לבטל בה את כרית האוויר - ואוטוטו צפויה לנו לידה נוספת ואחרי 2 כיסאות מאחורה אנחנו במצוקת מקום... אמרו לי שניתן לעשות זאת במוסכים לא מורשים - האם מומלץ? שמעון
  5. הי אשמח לייעוץ בקניית רכב, אני צריך מאחורה מקום לסלקל, כסא בטיחות ובוסטר הרכב אמור לעבור קילומטרז' מכובד ביותר מדי יום (מודיעין - רעננה) כך ששיקול הדלק הוא קריטי האם טויוטא קורולה 2009 תאפשר מאחורה הרכב כזה של כיסאות? - נהגתי ברכב זה בזמנו ומאד נהנתי - ויש די הרבה כאלו היום בשוק פורד פוקוס לצערי לא אפשרי כיוון שהוא כבד מדי לאשתי בשלב זה אני מעדיף שלא לרכוש מיני וואן בעיקר מסיבות של תצרוכת דלק ראיתי בפורום המלצות על סקודה אוקטביה- האם מתאים? איזה עוד רכבים יתאימו לדרישה? תודה, שמעון
×
×
  • תוכן חדש...