Jump to content

פיטוסי מרדכי

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי פיטוסי מרדכי

  1. התמונות להמחשה בלבד!!!
  2. שלום, יש לי אופל אסטרה 93. יש איזה קופסה שחורה עגולה בפלסטיק שיש לה 3 חיבורים של צינוריות וואקום. הקופסה נשברה (התיישנות) והמוסחניק שלי טוען שאם אין לי מזגן אז הקופסה הזאת חסרת משמעות. בקיצור הוא ממליץ לא להחליף אותה , להוריד אותה לגמרי ולסגור אחד מהצינוריות עם בורג. זה נראה לי מוזר... מישהו יכול להרגיע אותי או להגיד לי להחליף מוסחניק? תודה
×
×
  • תוכן חדש...