שלום,
יש לי אופל אסטרה 93.
יש איזה קופסה שחורה עגולה בפלסטיק שיש לה 3 חיבורים של צינוריות וואקום.
הקופסה נשברה (התיישנות) והמוסחניק שלי טוען שאם אין לי מזגן אז הקופסה הזאת חסרת משמעות.
בקיצור הוא ממליץ לא להחליף אותה , להוריד אותה לגמרי ולסגור אחד מהצינוריות עם בורג.
זה נראה לי מוזר...
מישהו יכול להרגיע אותי או להגיד לי להחליף מוסחניק?
תודה