סיפור דומה אצלי. 165 אלף, חודשיים אחרי שהחלפתי סליל ראשון, החלפתי סליל נוסף.
לפני יומיים עוד פעם נדלקה נורה CHECK ENGINE.
הפעם החלטתי להחליף את שני סלילים שנשארו.
בארץ סליל אחת עלה לי 440 ש"ח. הזמנתי שניים ב EBAY ב220 ש"ח.
רכב צעד שני נכנס בי בחניה. בהתחלה חשבתי שאוכל להפעיל ביטוח צעד שני , אך הם סירבו לשלם ורוצים ללכת לבית משפט.
בינתיים נאלצתי לתקן את הרכבי. אני רוצה להפעיל את הביטוח שלי כדי לשלם למוסך ואחר כך לתבוע את השתתפות עצמית והתייקרות של פרמיה ב 3 שנים הבאות. הסוכנות ביטוח שלי לא כל כך משתפת פעולה.
איך אני יכול לגרום להם לפעול?
תודה