שלום!
לאחרונה יש לי בעיה שדוושת הברקס שלי נלחצת פנימה ואני צריך לדחוף הרבה יותר בשביל לעצור את האוטו
לפני שבועיים הייתי אצל המוסכניק אמר שהוא ניקה בדק אויר ונזילות ויצאתי עם האוטו כשהוא תקין, עברו שבועיים ושוב זה חזר, היום כשהייתי אצלו הוא התעסק קצת עם המשאבות שעל הגלגלים האחוריים השפריץ אח"כ מים עם סבון וזה סידר את העניין...הוא אמר לי שכנראה הלכה משאבת שמן ברקס ראשית ושאני אצלצל אליו מחר כי הוא צריך לחפש מאיפה להזמין...
השאלה היא אם הוא נגע במשאבות בגלגלים האחוריים וזה סידר את המצב(אפילו באופן זמני) האם זאת באמת המשאבה הראשית או אולי רק המשאבות הקטנות של הברקים?
אגב אם מישהו יודע כמה אמורה לעלות משאבת ברקס ראשית לפיגו 206 שנת 2001 אשמח לדעת גם כן...
תודה לכל העונים