Jump to content

zh999

  • הודעות

    12
  • כאן מאז:

הנקודות של zh999

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אתם יכולים להגיד לי איך המחברים האלה נקראים? או להבי קישור? תודה
  2. אוקיי תודה לכולם על התשובות
  3. את עניין המנורות אני אבדוק, לגביי לנסוע יותר אם אין צורך אני לא יכול להמציא נסיעות...(-: וכן החלפתי את המצבר החדש באחר... וראיתי שאמרת שאפשר להחליף רציתי שמוע עוד דעות כי אני פוחד שזרם גבוה מידי יכול לשרוף משהו באוטו...תודה על התשובה
  4. מישהו? נראה לכם תקין להחליף מצברים שונים?
  5. שום דבר לא השתנה... הייתי שמח במיוחד לשמוע את דעתכם לגביי החלפ המצברים ששונים באמפר אחד האחד מהשני..
  6. מחילה...האוטו הוא פיג'ו שנת 2001 1400 והמוסך הראשון שהייתי בו הוא מוסך שמתמחה בחשמלאות רכב
  7. שלום! לפני כחצי שנה נגמר לי המצבר והחלפתי אותו מאז כל 3-4 שבועות המצבר החדש מתרוקן(באוטו לא נוסע יותר מעשר ק"מ ביום ולא יותר מארבע פעמים בשבוע) הלכתי למוסך בדקו את האוטו ואמרו שהכל תקין אז החליפו לי את המצבר שוב(במקום בו רכשתי את המצבר החדש) השבוע שוב נגמר המצבר החדש(השני) אחרי שהאוטו לא זז 12 ימים, הפעם הלכתי למוסך אחר שמצא שיש הפרש של 0.3 וולט בין מה שהאלטרנטור מוציא(13.9) לבין מה שמגיע למצבר(13.6) לדעתו של בעל המוסך לא זאת הבעיה ואת המצבר החדש הם לא יכלו לבדוק כי הוא היה ריק: א.האם למישהו יש ניסיון עם איבוד מתח בדרך למצבר ויכול לתת את דעתו אם בגלל זה המצבר שלי מתרוקן? ב.האם 13.6 וולט אמור להספיק לטעינה תקינה של מצבר? ג.יש ברשותי רכב נוסף עם מצבר של 56 אמפר לעומת הרכב ה"בעייתי" עם מצבר של 55 אמפר האם אני יכול להחליף בין המצברים כדי לבודד את התקלה(אוטו או מצבר) מבלי להזיק לרכבים בגלל השוני במצברים? תודה לעונים!
  8. אין שום מערכות נוספות זהו אוטו שני שמשמש אותי להגיע לעבודה בלבד...
  9. שלום לכולם! רציתי לשמוע את דעתכם...לפני כחצי נגמר לי המצבר הטענתי אותו הוא החזיק עוד כחודש ושוב התרוקן אחרי הפעם הזאת החלפתי מצבר גם עם המצבר החדש קרה לי אותו הדבר וכל מספר שבועות הא מתרוקן, בדקתי את המתח על פני המצבר בזמן שהאוטו מונע(הטענה) וקבלתי 13.65 אני יודע שזה טיפה נמוך אבל עדיין מעל מתח המצבר השאלה אם זה יכול לגרום למצבר לא להטען כמו שצריך(יש לציין שאוטו דרך כלל נוסע שלושה ימים רצופים ואז לא זז שלושה ימים) אם כן אם זה בטוח האלטרנטור? ואם לא זאת הסיבה מה יכולה להיות הסיבה? תודה!
  10. אכן כן...תודה רבה
  11. קודם כל תודה על התשובה המהירה רק שאלת הבהרה קטנה: לא יכול להיות שזה "רק" המשאבות שעל הגלגלים(כי שם הוא נגע) ובנוסף אף פעם לא קרה לי שהדוושה ירדה ממש עד הסוף(שלפי מה שקראתי באנטרנט זה הסימן של משאבה ראשית שסיימה את תפקידה בעולמנו) ושוב תודה מראש
  12. שלום! לאחרונה יש לי בעיה שדוושת הברקס שלי נלחצת פנימה ואני צריך לדחוף הרבה יותר בשביל לעצור את האוטו לפני שבועיים הייתי אצל המוסכניק אמר שהוא ניקה בדק אויר ונזילות ויצאתי עם האוטו כשהוא תקין, עברו שבועיים ושוב זה חזר, היום כשהייתי אצלו הוא התעסק קצת עם המשאבות שעל הגלגלים האחוריים השפריץ אח"כ מים עם סבון וזה סידר את העניין...הוא אמר לי שכנראה הלכה משאבת שמן ברקס ראשית ושאני אצלצל אליו מחר כי הוא צריך לחפש מאיפה להזמין... השאלה היא אם הוא נגע במשאבות בגלגלים האחוריים וזה סידר את המצב(אפילו באופן זמני) האם זאת באמת המשאבה הראשית או אולי רק המשאבות הקטנות של הברקים? אגב אם מישהו יודע כמה אמורה לעלות משאבת ברקס ראשית לפיגו 206 שנת 2001 אשמח לדעת גם כן... תודה לכל העונים
×
×
  • תוכן חדש...