Jump to content

אביאל וייס

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי אביאל וייס

  1. אחלה סיקור! בהחלט הצלחת קצת לגרום לי לחשוב על כיוון הפנדה.. אני קצת לא בטוח בנוגע לגודל שלה, אני 1.85 זה לא קצת צפוף בפנים??
  2. וואי אחי אתה רציני?! דווקא שמעתי על מבצע שעושות חברות הליסינג, אני לא כלכך זוכר את השם שלה.. הם דיברו באמת על הוזלת העלויות. צריך לבדוק את זה. נובמבר נראה רחוק מדי.
×
×
  • תוכן חדש...