ראיתי בחנות סטריאו לרכב או יותר נכון הציעו לי את הרדיו דיסק הזה
יש לו 3 יציאות למגבר אם אני לא טועה, תומך אמ פי 3, פאנל נופל\נשלף, חיבור לUSB
אפשרויות של כרטיס זיכרון , והגברה של 60W*4
המחיר כולל התקנה הוא 1100ש"ח
לא מצאתי את הדגם הזה בחנויות באינטרנט (מישראל)
תגידו לי בבקשה מה דעתכם על הרדיו דיסק הזה למי שמכיר
כמה הוא עולה בארץ ואיפה (אפילו בלי התקנה)
תודה