Jump to content

עומרון

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עומרון

  1. כששומעים במערכת שהאוטו לא מונע זה גומר את המצבר רציתי לדעת כמה זמן בערך אני יכול לשמוע במערכת כשהאוטו לא מונע ולא לגמור את המצבר?
  2. מה הגודל של הרמקולים בדלתות האחוריות במאזדה לנטיס 323 שנת 2002? תודה
  3. חיפשתי בכמה מקומות ולא מצאתי כמה המחירון של BMW M3 COUPE שנים 2002-2006 תודה
  4. ועוד משהו ששכחתי איך אתם משווים אותו לפיוניר או שאר הדגמים?
  5. ראיתי בחנות סטריאו לרכב או יותר נכון הציעו לי את הרדיו דיסק הזה יש לו 3 יציאות למגבר אם אני לא טועה, תומך אמ פי 3, פאנל נופל\נשלף, חיבור לUSB אפשרויות של כרטיס זיכרון , והגברה של 60W*4 המחיר כולל התקנה הוא 1100ש"ח לא מצאתי את הדגם הזה בחנויות באינטרנט (מישראל) תגידו לי בבקשה מה דעתכם על הרדיו דיסק הזה למי שמכיר כמה הוא עולה בארץ ואיפה (אפילו בלי התקנה) תודה
  6. אני מחפש רדיו דיסק לרכב עם הדרישות הבאות: קורא MP3 וכל סוגי הצרובים תצוגה עם שם השיר (אם אפשר צבעונית) פאנל נשלף מינימום 2 יציאות RCA למגבר הגברה של לא פחות מ45W*4 דגם לדוגמא: PIONEER DEH-3700MP (סתם התאהבתי בו ) בסביבות ה400-500 ש"ח באימייל: [email protected] או אייסיקיו 169144036
  7. כרגע סיימתי לדחוף ספוגים למגש האחורי והרעש נעלםםם! ) שמתי את הספוגים במקומות הגבוהים יותר של הפח מסביב לרמקול
  8. יש לי ספוג מכרית כזאת או לא יודע מאיפה אבא שלי הביא את זה הוא דיי קשיח בשביל ספוג הוא לא כל כך רך לדעתי זה יעזור אני צריך לנסות מחר ואני יודיע לכם
  9. בדקנו הרעשים הם לא מהבגאז' גם אין לי סאב הרעשים הם מהפלסטיק של המגש האחורי נטו אני ינסה היום או מחר עם ספוגים ואם לא תהיה ברירה נאטום עם קיט יש סיכוי לקנות את הקיט במקום זול ולעשות לבד או שזה מסובך מידי?
  10. וד"א אני שמעתי אותו טוב מאוד הוא אמר קיט של דיינמיט 300-350 ש"ח אולי בגלל ששמתי אצלו כבר מעל 3000 ש"ח
  11. לדעתי יספיק הספוג כי כשאני שם יד על המגש פלסטיק הוא לא זז ולא צריך להפעיל כוח או משהו אז אם יהיה ספוג שלא יתן לו לזוז לא יהיו רעשים וגם אם יהיו בקטנה זה לא נורא
  12. אחד העובדים בחנות של הרכב אמר לי שאם זה סאב אז זה כבר דפיקות ורעידות יותר חזקות וכדאי לשים את ה"קיט" הזה (אם מישהו יכול להסביר לי מזה בבקשה) אבל זה לשיקולך לדעתי לכל דבר אפשר להכין פיתרון ביתי
  13. בשירים עם באס ושאני שם על ווליום גבוה (אפילו 15 מ-30) יש רעשים במגש האחורי איפה שנמצאים הרמקולים האחוריים כלומר המגש פלסטיק באתי לזה שהתקין לי את המערכת הוא אמר שיש קיט של דיינמיט משהו כזה שעולה 300-350 ש"ח לדעתי זה טירוף להשקיע מעל 300 ש"ח על דבר כזה והציעו לי לשים ספוגים בין הפלסטיק לפח של הרכב יש מצב שזה לא טוב לשים את הספוגים? או האם יש לכם דרך אחרת? תודה
  14. סבבה אחי תודה יש לי עוד שאלה בשירים עם באס רציני (טראקים בד"כ) כשהווליום גבוה יש ממש דפיקות \ רעידות כאלה אני לא בטוח אם זה משהו שרועד א ושזה הצליל של הרמקול או לא יודע מה ... מישהו יודע מזה?
  15. אחי הטוויטרים לא מחוברים לדעתי אם כן אני ילך אליו שינתק אותם ובקשר למה שאמרת סרגיי יכול להיות ששילמתי טיפה יקר וגם זה בגלל שאבא שלי רצה לעשות אצלו את העבודה אבל בדקתי ברדיו יזיד באוטוס ובאוטו מדיה באיזור שלי (חיפה והקריות) והמחירים הם בהבדלים של 100 שקל פלוס מינוס בקשר למגבר הוא באמת כל כך חלש והוא לא יחזיק את הקומפוננט? איזה השלכות יכול להיות לזה?
  16. שמתי את התמונות והקטנתי אותן לא יודע למה זה עלה ככה
  17. כמו שהבטחתי צילמתי תמונות (לא שיש הרבה מה לצלם) אם למישהו יש הצעות לאיזה נאון יפה בבגאז' ליד המגברים או משהו אז בכיף כי אני חדש בתחום ולא יודע בדיוק איך להתקין מה כדאי מה המחירים וכו'
  18. בכיף אחי מחר אני יורד לאוטו ומצלם למרות שאין הרבה מה לראות - שני מגברים בבגאז' וטוויטרים מקדימה תגיד לי מה עוד אתה חושב שצריך לצלם ואני מצלם
  19. לא אחי קניתי חדש מאותו מקום כמו פעם שעברה "אילן כלבו לרכב"בצומת הצריף בקריית חיים למי שמכיר אבא שלי אהב את העבודה שלו והלך והתקין שם הכל (לא שאל אותי לפני חח) עלה 800 המגבר ו800 הקומפוננט כולל התקנה ובנייה בדלתות הקדמיות בשביל הקומפוננט
  20. התיעצתי פה עם כמה אנשים בנוגע לקנייה ובסוף החלטתי לקנות את המגבר והקומפוננט הנ'ל רציתי שידעו מה קניתי
  21. קניתי היום מגבר 2 יציאות 600 וואט של בוס בדיוק כמו שיש לי וקומפוננט מורל פולס 6 בנוסף לרמקולים האחוריים מורל פולס שיש לי שומעים בן ז**ה איכות פצצה
  22. הציעו לי במקום המגבר שלי BOSS 600W 2 יציאות להוסיף 550 שקל ולקבל BOSS BA 2900 1200W 4 יציאות מה אתם אומרים מחיר טוב? או שהBOSS C-650 1000W 4 יציאות יותר טוב? ועוד משהו יש לי פאנל של KENWOOD KDC-2018 45W*4 כמה הפאנל הזה צריך לעלות היום? (אני יודע שהוא דיי ישן) וכמה יציאות יש לו? איך אני בודק תודה
  23. מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך אני מגביר את הרמקולים האחוריים דרך המערכת? תודה
  24. אין לי מושג איך להגביר את הרמקולים האחוריים מהפאנל.. יש לי פאנל ישן של קנווד 45W*4 (אם זה משנה) אני יקנה מגבר בשביל הקדמיים אני לא יודע אם אני יקנה 4 יציאות וימכור את ה2 שלי או יקנה עוד של 2 יציאות (יש גם סיכוי שאני יקנה 4 יציאות וישאיר את ה2 יציאות) סאב אני בטוח לא קונה לא בזמן הקרוב ותן לי בבקשה דגם וחברה למגבר טוב שיחזיק לי את הקומפוננט של מורל פולס 6 וטווח מחירים אם אפשר תודה
  25. אוקיי הבנתי תודה רבה אני צריך עכשיו שמישהו יסביר לי מזה HU אני רואה את המונח הזה כל פעם ולא מבין במה מדובר
×
×
  • תוכן חדש...