זאת אומרת שאני יצטרך להחליף מגבר?
אם כן תציעו לי על מגבר לא יקר כל כך 4 יציאות שיחזיק את הקומפוננטים ואת המורל דוטק מאחורה
ועוד שאלה
יש לי HU של קנווד 2020 משהו ישן שהגיע עם האוטו
אני מתכוון להחליף לאחד מדגמי פיוניר (770 , 7750, 6850 אלה כנראה האפשרויות) האם האיכות סאונד תשתפר בהרבה כשאני יחליף את הרדיו דיסק?
תודה