Jump to content

עומרון

  • הודעות

    72
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי עומרון

  1. up.... מגבר אחד נשאר למכירה את השני אני צריך 400 ש"ח חייב להימכר
  2. איך המגברים האלה? VIBE421 Lanzar HTG424 Lanzar VIBE428 Lanzar נותנים 125W*4RMS מה אתם אומרים עליהם? הם גם נכנסים בתקציב של עד 1000 ש"ח
  3. או קיי אם אתם אומרים שהלייטינג אודיו לא מספיק חזק אפשר דוגמא למגברי 4 יציאות טובים שיכולים להחזיק מורל דוטק וקומפוננט מורל פולס במחיר של עד בוא נגיד 1200 ש"ח תודה
  4. אם הלייטינג אודיו לא חזק מספיק אפשר שם ודגם של מגבר שיהיה חזק מספיק ויהיה גם בתוך התקציב של ה1000 ש"ח?
  5. יש לי 2 מגברים של בוס 600W כל אחד 2 יציאות אני מעוניין להחליף למגבר אחד של 4 יציאות הציעו לי מגבר של לייטינג אודיו סדרת בולט 900W מוציא 50W ב-4 OHMS ו75W ב-2 OHMS המגבר הזה יחזיק לי בעתיד רמקולים של מורל דוטק וקומפוננט של מורל פולס יותר טוב ממה שהמגברים של בוס מחזיקים? בקיצור שווה לי להחליף? תודה
  6. אני לא מוצא פרטים על המגבר הזה חוץ מזה שאני יודע שהוא 1000W ו4 יציאות אם מישהו ימצא בחנות באינטרנט עליו שיכתוב פה בבקשה תודה
  7. אני מחפש מגבר 4 ערוצים שיגביר רמקולים מורל פולס וקומפוננטים מורל פולס 120WRMS שניהם ובעתיד רמקולים של מורל דוטק במקום הפולס שתהיה חברה מוכרת לא משהו זבל מחיר עד 1000 ש"ח בהודעה בפרטית
  8. תגידו ואיך ההבדל ברמקולים לא בקומפוננטים בפולס מול דוטק?
  9. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=60710
  10. תסתכל בנתונים ותראה שיש הבדל חוץ מבמחיר תודה רבה לכולם על העזרה
  11. ב1500 ש"ח תקציב אני יכול להביא סאב ומגבר טובים? omrisu אתה אומר שהמגבר בוס שלי לא מנצל את הפולס?
  12. או קיי תודה רבה לכם ואם כבר פתחתי נושא אני ישאל פה עוד שאלה במקום לפתוח אחד חדש אני רוצה להוסיף למערכת סאב + מגבר עכשיו אני לא רוצה סאב מטורף רק שידפוק קצת לא יותר מידי הטווח מחירים שלי הוא בערך 1000 ש"ח אם תגידו שזה לא מספיק אני יחסוך עוד קצת תנו לי בבקשה המלצה לסאב ומגבר מונובלוק או 2 יציאות עם גישור לסאב אני לא יודע מה עדיף תודה
  13. זאת אומרת שאני יצטרך להחליף מגבר? אם כן תציעו לי על מגבר לא יקר כל כך 4 יציאות שיחזיק את הקומפוננטים ואת המורל דוטק מאחורה ועוד שאלה יש לי HU של קנווד 2020 משהו ישן שהגיע עם האוטו אני מתכוון להחליף לאחד מדגמי פיוניר (770 , 7750, 6850 אלה כנראה האפשרויות) האם האיכות סאונד תשתפר בהרבה כשאני יחליף את הרדיו דיסק? תודה
  14. יש לי מאחורה רמקולים מורל פולס 6*9 שמגביר אותם מגבר של בוס 2 יציאות 600W מקדימה יש לי קומפוננטים של מורל פולס 6.5 שגם אותם מגביר מגבר של בוס 2 יציאות 600W השאלה שלי היא האם המגברים האלה מוציאים מהרמקולים והקומפוננטים "את הכל" (לא יודע כל כך איך לשאול את זה ) ואם יש כזה דבר בכלל. והאם המגבר הזה יהיה טוב גם לרמקולים MOREL DOTECH? תודה
  15. סובארו ג'אסטי שנת 92 תוספת מזגן שמורה מאוד!! 0522826441 ישראל
  16. שנת 97-99 מעט קילומטרים מנוע 1600 ידני!!! סאן רוף מגנזיום (לא קריטי) בסביבות 40000 ש"ח 0509526220 - עומר
  17. שנת 99-2001 ידני סאן רוף עד 100,000 ק"מ 0509526220 - עומר
  18. או קיי אני ינסה לשמוע ויראה תודה
  19. ראיתי בזאפ -השוואת מחירים סאב של פיוניר דגם TSW126 12 אינטש 1000 וואט - 400 RMS 488 ש"ח השאלה איך הסאב האם הוא טוב ושווה את המחיר? ללא תיבה ואם אני יוכל להגביר אותו במגבר בוס 600 וואט?
  20. יש אתר שיש בו מיקום של מצלמות מהירות בארץ? תודה
  21. שנת 95 מנוע 1300 148000 קילומטר מצב מכני מעולה 0544876392 0543070988
  22. אוקיי נראה לי שאני יקח את ההצעה לא להגביר את הרמקולים האחוריים אז לפי מה שאתם אומרים לנתק את האחוריים מהמגבר 2 יציאות ולחבר אליו את הסאב?
  23. פתחו על זה נושא לפני כמה ימים אבל לא מצאתי בדיוק משם מה שאני מחפש יש לי באוטו מערכת כזאת: רדיו דיסק קנווד דיי ישן הגברה 45 וואט כפול 4 מקדימה קומפוננט מורל פולס 6.5 שמוגבר על ידי מגבר בוס 600 וואט 2 יציאות ומאחורה רמקולים 6*9 מורל פולס שמוגברים גם על ידי בוס 600 וואט 2 יציאות אני רוצה להוסיף למערכת שלי גם סאב אבל מחוסר תקציב אני לא יודע אם אני יוכל לקנות גם מגבר מונובלוק ואני לא רוצה לקנות יד שנייה השאלה שלי היא כזאת האם אני יכול לקנות סאב ולחבר אותו כך שהרדיו דיסק יגביר אותו? לרדיו דיסק יש יציאת RCA אחת שמתפצלת בין המגברים אז האם זה אפשרי? אם יש הצעות אחרות גם טוב תודה
  24. אפשר לחבר רמקולים של מערכת סטריאו רגילה לרדיו דיסק באוטו? אם כן איך עושים את זה? תודה
  25. אוקיי אז אני יניע את האוטו הצריכת דלק לא תהיה גבוהה נכון?
×
×
  • תוכן חדש...