מצד אחד אתה מדבר אליי בתור בחורה ומצד שני אל נערס בן 17, כל השנים האלה ועדיין לא נסגרת על עצמך?
אתה לא צריך להתבייש בזה שאנחנו מכירים, אני צריכה להתבייש! אז אל תספר לי פה סיפורים על טרולים יטרולון!
אם לך מותר לכתוב בפורום הזה אז גם לי מותר. חצופון. ודבר אליי יפה או שאני אעלה עם המזדה שלי על הרגל שלך שוב, בטעות כמובן
יאללה כנס למיצובושה שלך וסע לנו מהעיניים עד לפעם הבאה ברווזנזוני.