Jump to content

kobi locksmiths

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי kobi locksmiths

  1. שמתי פטרול ולא דיזל ברכב לפני כחודשיים , 5 ליטר דלק וישר אחרי מילאתי 12 ליטר דיזל , משבוע שעבר הרכב התחיל לנסוע לי לאט ו מדיי פעם הוא גם מתכבה תוך כדי נסיעה ! הייתי במוסכים היום והם אמרו לי שיש מצב שהבעייה היא במשאבה של הדלק' ואין טעם לעשות שטיפה למכל דלק , כי הפטרול כבר התאדה ~! מה דעתכם , היא הבעייה ? נ.ב החלפתי את הפילטר דלק תודה
  2. הייי רציתי לדעת מה המצב של הרכב עכשיו ואם אתה עדיין מרוצה ממנו , אני צריך כזה לעבודה שלי אני עובד כפורץ מנעולים ואני נוסע הרבה ותמיד יש לי סחורה בתא מטען! או שאתה ממליץ לי על קנגו או ברלינגו , בתודה מראש קובי
  3. שלום לכולם : אני חי בלונדון ועובד כפורץ מנעולים ציינתי זאת כדי להסביר שהמחירים כאן הם שונים אז עזבו עלויות כספיות , וכדי לציין שאני משתמש ברכב הרבה לצורך העבודה - זה לגמרי הבית השני שלי ! אני מחפש רכב מסחרי קטן בסגנון : סיטרואן ברלינגו, רנו קנגו ,פיאט דובלו ,פג'ו פרטנר , ניסן לרגו ,סקודה ואן, וכדומה ... אני מחפש השוואה , בנוגע לעלויות תיקונים ,חסכוני ,דלק, הנוחות פחות חשובה זה לצורך עבודה בלבד !! נ.ב מחפש משנת 2000 + מקווה שפירטתי מספיק, אני ממש אשמח לתגובות !! תודה רבה קובי
×
×
  • תוכן חדש...