Jump to content

רנוקליאוB

  • הודעות

    42
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רנוקליאוB

  1. נא לא להסטלבט! זה לא שברחתי משיעורי אנגלית. ובא נאמר שכל אחד יש לו מעלה משלו, אחד לא טוב באנגלית אבל הוא תותח בדברים אחרים. לעומת זה אחד פצצה באנגלית, אבל הוא לא ממש מוצלח בשאר הדברים... רוצים דוגמא? תסתכלו על אובמה. וזה לא שאני לא יודע מילה באנגלית, אבל אין לי את זה ברמה של לפלח טקסט כזה ארוך ולהבין אותו היטב. בכל אופן תודה על הרצון הטוב שלכם לעזור.
  2. איפה נמצא שם השמן גיר? יש אפשרות לבדוק באופן עצמאי או שאין ברירה ולגשת למוסך?
  3. אבל האתר באנגלית!!!!!!!!!!!!
  4. לאחרונה ביררתי היכן להשיג חלקים פנימיים לרכב בזול, נודע לי ע"י כמה מחברי הפורום שאפשר דרך אתר אייבי. הבעיה היא שאין לי מושג איך זה הולך שם. זה אתר של כעין מכרז? איך אני קונה? מאיפה זה מגיע? מי המוכר? בקיצור כל הפרטים שאתם יכולים לתת לי בנושא, אני אשמח בהם. תודה מראש.
  5. מבדיקה שערכתי בעבר באתר משרד התחבורה, ע"פ החוק היבש, גם דיבור באוזניה של בלוטוס, אף שאינה אלחוטית אסורה בנהיגה. לפי החוק היבש מותר רק בדיבורית קבועה ברכב. אפשר לבדוק את זה באתר. אגב כך גם אמר לי נהג מונית שלימדו אותם בקקורס רענון לפני כמה חודשים. אינני מכיר את הפסק שהוזכר לעיל.
  6. ואי ואי אני ממש בור בכל הקטעים האלה! עזוב אני מהישראלים שרוצים ביד ומייד, אז יש לכם מושג איך אני משיג?
  7. ושכחתי להוסיף הרכב הוא רנו קליאו B שנת 99 דגם RTX אוטומט
  8. אם תוכל קצת יותר פרטים מה זה אייבי איך אני מגיע אליהם וכו'
  9. שלום לכולם! רציתי בבקשה עזרה במידע מהיכן אני יכול להשיג את החלקים הנ"ל, ואם מישהו יוכל לנדב מידע פחות או יותר למחיר החלקים הנ"ל, אני יודה לו מאד מאד.
  10. רוב הנסיעות הם חוץ לעיר אין דברים ששוכבים ברכב באופן קבוע למעט 2 כיסאות בטיחות.
  11. מנין לך המידע הזה? אני פשוט רוצה לדעת אם צריכת הדלק שלי מופרזת. יוצא לי למלא מרבע מיכל למיכל מלא בסביבות 240-250 ק"מ, זה נורמלי?
  12. שלום לכולם, אם אני ממלא מיכל מלא (מרבע מיכל זה מילוי של בערך 34 ליטר) לכמה קילומטר זה אמור להספיק לי? תודה רבה.
  13. יש לי רנו קליאו בי 99, איפה אני בודק בה שמן גיר? ידוע למישהו? שאלה נוספת, כאשר אני מתחיל נסיעה בD האוטו בקושי רב סוחב ואם זה בעליה ממשית, אז יתכן שהוא לא יזוז גם, לעומת זאת אם אני מעביר ל1 או 2, האוטו "עף", לפי הנתונים הללו, יתכן והרכב לא מתחיל נסיעה בהילוך ראשון? ואם זה באמת ככה, ממה זה נובע? מה הטיפול הדרוש? ולא פחות חשוב, כמה יכול לעלות לי טיפול שכזה? אשמח לשמוע פתרונות בנושא. תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...