יש לי רנו קליאו בי 99, איפה אני בודק בה שמן גיר? ידוע למישהו?
שאלה נוספת, כאשר אני מתחיל נסיעה בD האוטו בקושי רב סוחב ואם זה בעליה ממשית, אז יתכן שהוא לא יזוז גם,
לעומת זאת אם אני מעביר ל1 או 2, האוטו "עף", לפי הנתונים הללו, יתכן והרכב לא מתחיל נסיעה בהילוך ראשון?
ואם זה באמת ככה, ממה זה נובע? מה הטיפול הדרוש?
ולא פחות חשוב, כמה יכול לעלות לי טיפול שכזה?
אשמח לשמוע פתרונות בנושא.
תודה מראש.