Jump to content

nitros54

  • הודעות

    62
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nitros54

  1. תודה רבה אנשים! התקבלו ההמלצות בברכה
  2. אהלן חבר'ה תודה על העזרה. אני במקור מטבריה ככה שבשבילי זה לא משנה אם להגיע לעפולה או לחיפה אני פשוט מחפש את המוסך הכי מקצועי ואמין שיש לא משנה לי המחיר לפה או לשם אז מה הוחלט משארקה או מוסך הצפון?
  3. אהלן אני חדש בקונצרן vag יש לי סיאט איביזה 2011 אני רוצה לשמוע איזה מוסך מורשה (על סמך הנסיון הרב שיש פה לחברי הפורום) מומלץ ללכת אליו לטיפולים באיזור הצפון .. תודה רבה
  4. מגניב לגמרי.. יש להם מחירים סבבה? יש לך במקה את המספר טלפון שלו?
  5. מי זו שלומית? ומה זה CLASS A? חחח תודה על הפרטים.
  6. אוקיי.. סבבה זה דווקא נחמד יש לי עוד שאלה לשאול אם כבר דיברנו על אותו נושא אני שדרגתי את המערכת מולטימדיה שבאה עם הרכב לקנווד עם מסך טאץ' זה הגיוני שהלכתי לברר באבזרי רכב והם דורישם 1000 שקל כדי לחבר את המערכת לידית שבאה עם האוטו לשליטה על הפונקציות במערכת??
  7. אוקיי המון תודה טוב לדעת שזה אמור להיות ככה.. סתם שאלה אבל מה זה נותן שהאורות דלוקין כל הזמן? וזאת אומרת שאין שום דרך לכבות את האור גם ביום?
  8. אהלן, לפני כמה ימים קבלתי את האיבזיה SC 2011 החדשה הנ"ל ברמת גימור ספורט 1.2 TSI ומרכב 3 דלתות. עכשיו יש לי שאלה לגבי הפנסים, גם כשאני שם את המתג הראשי במצב 0 האורות הראשיים עדיין דולקים זה אמור להיות ככה או שמא זה תקלה? מישהו אמר לי שברגע שמניעים את האוטו האורות נדלקים אוטומטי זה הגיוני? תודה..
×
×
  • תוכן חדש...