אהלן,
לפני כמה ימים קבלתי את האיבזיה SC 2011 החדשה
הנ"ל ברמת גימור ספורט 1.2 TSI ומרכב 3 דלתות.
עכשיו יש לי שאלה לגבי הפנסים,
גם כשאני שם את המתג הראשי במצב 0 האורות הראשיים עדיין דולקים
זה אמור להיות ככה או שמא זה תקלה?
מישהו אמר לי שברגע שמניעים את האוטו האורות נדלקים אוטומטי זה הגיוני?
תודה..