שלום חברים,
ברשותי גולף 2006 (MK5) שעברה 120,000 ק"מ.
לא מזמן עשיתי טיפול גדול לאוטו שכלל יישור קו ובו הוחלפו שמן, פלאגים, פילטרים וכו'...
במהלך הטיפול המוסך הציע לי להחליף שמן גיר (כרוך בעלות של 1200 ש"ח) מכיוון שלהמלצתו גיר DSG6 צריך לעבור החלפת שמן כל 60,000 ק"מ. ביקשתי ממנו כמה ימים לחשוב על זה ועשיתי מספר בירורים.
כאן בעצם מתחילה הדילמה, מהבירורים עלה שאכן פעם פולקסווגן פעם דרשו לבצע החלפה כל 60,000 ק"מ אך הם שינו את הנוהל וכרגע חלק מהמוסכים באמת מחליפים ממליצים להחליף וחלק אחר ממליץ לא לגעת בשמן גיר כי הדבר עלול להשבית את הגיר.
כל המוסכים שבדקתי איתם היו מוסכים מורשים.
קצת מבלבל כל העסק, ולא ברור למה כל מוסך ממליץ על משהו אחר....
אשמח לעזרה!