Jump to content

nitros54

  • הודעות

    62
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי nitros54

  1. בטעות נפתח בפורום הזה אפשר לנעול.
  2. מה עלות תיקון של חלק כזה?
  3. לא... שום מנורה.
  4. היי, לאחרונה שמתי לב שצצה לי בעיה מוזרה בתיבת הילוכים (אוטומטית 6 הילוכים) בגולף שלי... ספציפית בהעברה בין הילוך שלישי לרביעי. מה שקורה בפועל, כאשר התיבה מעבירה הילוך משלישי לרביעי במקום שהסל״ד ירד הוא עולה (כאילו התיבה משתגעת) ורק אז ההילוך משתלב במעין מכה מורגשת בתא הנוסעים. זה לא קורה כל הזמן אלא בזמנים מקריים... השאלה היא האם יכול להיות שזו בעיה במחשב של הגיר וללכת למוסך לבקש איפוס שלו יכול לפתור את הבעיה? או שזה יותר מסובך מזה... תודה,
  5. צרפתי תמונה
  6. אם כתוב 1k10e3 זה אומר שזה DSG או לא? בכל מקרה, אני אבדוק ואעדכן כאן...
  7. איך אפשר לבדוק איזו תיבה מותקנת?
  8. אוקיי דברתי עם המרכז הראשי של פולקסווגן והם אמרו שחד משמעית אין צורך להחליף שמן לגיר הנ"ל. אכן הייתה תחילה קריאה להחלפת שמן גיר אחרי 60,000 ק"מ משום שישראל מדינה חמה אך לאח"כ הקריאה שונתה ואין צורך להחליף שמן. אולי המידע הנ"ל יעזור לאחרים שמתלבטים עם אותה השאלה....
  9. שלום חברים, ברשותי גולף 2006 (MK5) שעברה 120,000 ק"מ. לא מזמן עשיתי טיפול גדול לאוטו שכלל יישור קו ובו הוחלפו שמן, פלאגים, פילטרים וכו'... במהלך הטיפול המוסך הציע לי להחליף שמן גיר (כרוך בעלות של 1200 ש"ח) מכיוון שלהמלצתו גיר DSG6 צריך לעבור החלפת שמן כל 60,000 ק"מ. ביקשתי ממנו כמה ימים לחשוב על זה ועשיתי מספר בירורים. כאן בעצם מתחילה הדילמה, מהבירורים עלה שאכן פעם פולקסווגן פעם דרשו לבצע החלפה כל 60,000 ק"מ אך הם שינו את הנוהל וכרגע חלק מהמוסכים באמת מחליפים ממליצים להחליף וחלק אחר ממליץ לא לגעת בשמן גיר כי הדבר עלול להשבית את הגיר. כל המוסכים שבדקתי איתם היו מוסכים מורשים. קצת מבלבל כל העסק, ולא ברור למה כל מוסך ממליץ על משהו אחר.... אשמח לעזרה!
  10. היי חברים, ברשותי אודי A3 חדשה שבעקבות מפגש קטן עם שפת המדרכה נשרט מעט הג׳אנט הקדמי.. וזה ממש מבאס! שמעתי שיש כאלה שיודעים לתקן שריטות כאלה ואני בטוח שיש כאלה כאן בפורום שיכולים להמליץ! צרפתי תמונה להמחשה. אשמח לשמוע הצעות, תודה!
  11. משום מה במודל 2014 שמגיע עם mmi אין כניסת USB וזה קצת מציק כל העסק. האם למשהו יש רעיון איך אפשר להוסיף כניסת USB שגם תעבוד עם הmmi? אולי דרך קלאס איי? תודה!
  12. nitros54

    Audi A3 חדשה

    נתנו דברים אחרים... אבל את זה לא.
  13. השבוע בשעה טובה הזמנתי a3 חדשה 1.4 TFSI עם חבילת SHARP עכשיו הדבר היחיד שמפריע לי שהאוטו מגיע בלי מערכת ניווט.. כלומר זו תוספת של בערך 7000 שקל ע״מ להזמין את זה דרך היבואנית. רציתי אם יש חנות מורשית (אוטו מילאנו עובדים עם צ׳מפיונס?) שאפשר לעשות דרכם התקנה מקורית של GPS למערכת MMI... תודה!
  14. הבנתי.. תודה רבה חבר׳ה
  15. מסיבה אחת פשוט, אני צריך להחזיר את האוטו שלי בינואר כי נגמר לי החוזה עליו. אז אם אני מחכה עד מרץ ומשקיע מאמץ מיוחד זה רק כי אני אדע שהסדרה 2 נכנסת בתקציב. השאלה אם היא תכנס במסגרת ה200 אלף או שהולכים להפציץ פה מחיר.
  16. אני אגיד לך בדיוק מה הטעם בדיוק כזה. הטיעון שלי בנוי מכך שכבר עשיתי נהיגת מבחן בסדרה אחת ואני די נעול על רכישה אלא אם כן הסדרה 2 תצא בסביבות תחילת 2014 בוא נאמר עד פברואר וביחס לעלות הצפויה שלו אם יתברר פה בדיון שהזמן המשוער הוא יותר לכיוון מאי והלאה אז אין טעם לחכות לפחות לא בשבילי. אני יודע שיש פה אנשים שמבינים וגם אחד שעובד בבמוו אז כבר אמור להיות מושג בנושאים הנל. אשמח שמשהו שיש לו משהו מועיל להגיד שיגיב.
  17. התחלתי קצת להתעניין בדגם בגלל שאני רוצה לרכוש רכב בתחילת 2014, עד עכשיו הכיוון היה סדרה 1. קראתי שהתחלת השיווק של הסדרה 2 מיועדת להיות בתחילת 2014 רציתי לדעת אם למשהו יש מושג מה הטווח מחירים הולך להיות (במיוחד של ה220 הדגם הבסיסי). תודה,
  18. nitros54

    BMW 1 series

    מצטרף לשאלה. אגב והייתי אצלך באלם תצוגה שבוע שעבר ידידי.
  19. nitros54

    BMW 1 series

    דווקא אני חשבתי שהקהל של במוו יותר אינטליגנטי בקטע הזה.. אני למשל שבאתי לאולם תצוגה די הייתי סגור על רוב הדברים. מאוד חשוב לי המספרים שמעבר ל 1600 סמ״ק, כמו למשל מומנט, תיבת הילוכים, הנעה אחורית וחלוקת משקל. אגב שאלה לגבי הiDrive.. יש אפשרות שם לGPS מובנה?
  20. nitros54

    BMW 1 series

    השאלה אם יש תאריך צפי למתיחת פנים הזו שמצדיקה לחכות יותר זמן מאשר עד ינואר.
  21. nitros54

    BMW 1 series

    תודה רבה על העזרה אתה עוזר המון! אגב לגבי צבע לבן מטאלי... זה אפשרי? מה העלות אם כן?
  22. nitros54

    BMW 1 series

    סליחה על הבורות.. אבל מה זה LIMITER? אתה קובע מהירות שאותה אתה לא יכול לעבור?
  23. nitros54

    BMW 1 series

    אגב עוד פרט ששכחתי לבדוק... הרכב מגיע עם בקרת שיוט?
  24. nitros54

    BMW 1 series

    אוקי.. השאלה אם יש דיבורים על איזשהו תהליך שאמור לקרות בקרוב.
  25. אהלן, אז אחרי המון התלבטויות בינה לבין הA3, לקחתי את עצמי לאולם התצוגה לשבת ולהרגיש את שניהם ההחלטה נפלה חד משמעית על הבימר. הרכישה מיועדת להתבצע עד תחילת ינואר... השאלה היא האם צפויה מתיחת פנים בקרוב לאוטו? אני ממש לא רוצה להוציא את האוטו מהחברה ולהתבאס שאחרי חודשיים תצא צורה חדשה. תודה רבה לכל העוזרים!
×
×
  • תוכן חדש...