שלום
לאחר מספר שנים עם רכב חברה, רכשתי רכב פרטי. מכיון שבשלוש השנים האחרונות הייתי מעורב ב 3 תאונות קלות שבשתיים מהן הייתי אשם ובשלישית לא ניתן היה להוכיח שאיני אשם, אני נתקל בבעיה לרכוש ביטוח.
אחד מסוכני הביטוח שאיתו דיברתי אמר שאין בעיה, והוא יעשה לאשתי ולי ביטוח עם אחת החברות הגדולות ככאלה שאין להם עבר ביטוחי.
מה שרציתי לדעת זה, האם זה חוקי ? כלומר, אם אני עושה איתו ביטוח, ומחר אני עושה תאונה, ורוצה לתבוע את הביטוח, האם אני יכול להתקל בבעיה כלשהי ?
כמו כן, אם יש תובנות אחרות לגבי הצעה זו אשמח לשמוע.
תודה רבה
שלומי