Jump to content

אפיק יוניוב

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אפיק יוניוב

  1. שלום לכולם, יש לי ברכב מגבר של אינפיניטי 6 ערוצים והוא מחובר לרדיו דיסק של קנווד עם 4 יציאות למגבר ושתי וולט לכל יציאה, היום קניתי רדיו חדש של פיוניר הדולפין heh-5250sd 6 ערוצים עם 4 וולט ומאז שהחלפתי תרדיו והוספתי עוד כבל rca והמגבר מתחמם מאוד מה שלא היה קודם אז מה הבעיה תודה מראש לעוזרים.
  2. מגבר -infinity 5760a שש ערוצים 800w סאב - jbl gto1204 300w קומפוננט - morel tempo 6 6/9- gbl gto938 רדיו דיסק - kenwood u446 מחיר כולל 4500 אם יש למישהו הצעות לשיפור אני אשמח לשמוע תודה
×
×
  • תוכן חדש...