שלום לכולם, יש לי ברכב מגבר של אינפיניטי 6 ערוצים והוא מחובר לרדיו דיסק של קנווד עם 4 יציאות למגבר ושתי וולט לכל יציאה, היום קניתי רדיו חדש של פיוניר הדולפין heh-5250sd 6 ערוצים עם 4 וולט ומאז שהחלפתי תרדיו והוספתי עוד כבל rca והמגבר מתחמם מאוד מה שלא היה קודם אז מה הבעיה תודה מראש לעוזרים.