Jump to content

yossi6879

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yossi6879

  1. שלום לכולם , לפני כחודש קניתי ניסאן קיבלתי 2 מפתחות משולבים בשלט כאשר הגומי בשלטים היה קרוע , ניגשתי לתקן את השלטים (החלפת גומי) , ברגע שהוצאו הסוללות מהמקום השלט הפסיק לתפקד , בעל החנות אמר לי כי ניתן לבצע איפוס ברכב ע"י סיבוב המפתח במתג ההצתה מס' פעמים אך ללא הואיל , לאחר שהוא לא הצליח הוא טוען כי קיימת אצלי בעיה ברכב ? האם משהו נתקל בתופעה זו או יכול להציע בדיקה כל שהיא ? כרגע אני פותח את הרכב ע"י הכנסת המפתח לחור המנעול בדלת . בברכה ,
×
×
  • תוכן חדש...