שלום לכולם ,
לפני כחודש קניתי ניסאן קיבלתי 2 מפתחות משולבים בשלט כאשר הגומי בשלטים היה קרוע ,
ניגשתי לתקן את השלטים (החלפת גומי) , ברגע שהוצאו הסוללות מהמקום השלט הפסיק לתפקד ,
בעל החנות אמר לי כי ניתן לבצע איפוס ברכב ע"י סיבוב המפתח במתג ההצתה מס' פעמים אך ללא הואיל , לאחר שהוא לא הצליח הוא טוען כי קיימת אצלי בעיה ברכב ?
האם משהו נתקל בתופעה זו או יכול להציע בדיקה כל שהיא ?
כרגע אני פותח את הרכב ע"י הכנסת המפתח לחור המנעול בדלת .
בברכה ,