שלום חברים,
ראשית אני ממש מיואשת.
ברשותי פורד פוקוס 2004 . לאחרונה יש לי בעיה בשלט שמורכב על המפתח.
פתיחה\נעילה של מכסה תא מטען עובדת תקין.
פתיחה\נעילה של דלתות הרכב אינה עובדת כלל.
להבנתי אני צריך להחליף את השלט ( יש בתוכו לוח אלקטרוני של חברת SIEMENS )
בהנחה שאיתור התקלה נכון שאלותי הן:
1. כמה צריכה לעלות החלפת שלט כזו ?
2. האם יש מקום ממולץ באיזור נס ציונה וסביבתה ?
אשמח לעזרה
גלית