Jump to content

galitm

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי galitm

  1. שלום חברים, ראשית אני ממש מיואשת. ברשותי פורד פוקוס 2004 . לאחרונה יש לי בעיה בשלט שמורכב על המפתח. פתיחה\נעילה של מכסה תא מטען עובדת תקין. פתיחה\נעילה של דלתות הרכב אינה עובדת כלל. להבנתי אני צריך להחליף את השלט ( יש בתוכו לוח אלקטרוני של חברת SIEMENS ) בהנחה שאיתור התקלה נכון שאלותי הן: 1. כמה צריכה לעלות החלפת שלט כזו ? 2. האם יש מקום ממולץ באיזור נס ציונה וסביבתה ? אשמח לעזרה גלית
×
×
  • תוכן חדש...