Jump to content

Maa

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Maa

  1. נסעתי עכשיו והרעידות מורגשת מעט בנסיעה ומאוד בעצירה. אנסה את מוסך רון תודה
  2. תודה לנהג שודים אני אנסה
  3. תודה למשיבים אני יודעת שהרכב חובר פעמים אחדות ( כל פעם שחזרתי) למחשב שעשה סריקה הוכל נראה תקין. לגבי מה שהוחלף - אשיב מחר אסתכל בדוח שקבלתי. בנוסף לפילטרים, פלאגים ומה שצריך עשו גם ברקס קדמי. על איזה מוסך מומלץ - בהיותי אישה באזור ת"א עם פולו בלי שאשאיר שם " משכנתא"... יום טוב
  4. היי, רכב שנת 2007 ללא כל תקלה - יצא מטיפול 60 אלף עם רעידות/ רטט שמורגש בעיקר בעצירה - המושב של הנהג וההגה ממש רוטטים. במוסך המטפל ( של סקודה) לא יודעים לטפל בזה. א. למשהו יש רעיון מה זה ואיך לפתור? ב. האם עלול ליצור נזק לרכב? תודה מ.
×
×
  • תוכן חדש...