Jump to content

Maa

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של Maa

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. נסעתי עכשיו והרעידות מורגשת מעט בנסיעה ומאוד בעצירה. אנסה את מוסך רון תודה
  2. תודה לנהג שודים אני אנסה
  3. תודה למשיבים אני יודעת שהרכב חובר פעמים אחדות ( כל פעם שחזרתי) למחשב שעשה סריקה הוכל נראה תקין. לגבי מה שהוחלף - אשיב מחר אסתכל בדוח שקבלתי. בנוסף לפילטרים, פלאגים ומה שצריך עשו גם ברקס קדמי. על איזה מוסך מומלץ - בהיותי אישה באזור ת"א עם פולו בלי שאשאיר שם " משכנתא"... יום טוב
  4. היי, רכב שנת 2007 ללא כל תקלה - יצא מטיפול 60 אלף עם רעידות/ רטט שמורגש בעיקר בעצירה - המושב של הנהג וההגה ממש רוטטים. במוסך המטפל ( של סקודה) לא יודעים לטפל בזה. א. למשהו יש רעיון מה זה ואיך לפתור? ב. האם עלול ליצור נזק לרכב? תודה מ.
×
×
  • תוכן חדש...