תודה למשיבים
אני יודעת שהרכב חובר פעמים אחדות ( כל פעם שחזרתי) למחשב שעשה סריקה הוכל נראה תקין.
לגבי מה שהוחלף - אשיב מחר אסתכל בדוח שקבלתי. בנוסף לפילטרים, פלאגים ומה שצריך עשו גם ברקס קדמי.
על איזה מוסך מומלץ - בהיותי אישה באזור ת"א עם פולו בלי שאשאיר שם " משכנתא"...
יום טוב