Jump to content

ShaharHBJ

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ShaharHBJ

  1. תקשיב אחי.. אל תלך לעורך דין אתה לא צריך אותו.. אתה יכול לקבל על זה תנאי בלי משפט!! ביום של המשפט שלך תלך לבית המשפט בשעה שמונה בבוקר, תדבר שמה עם התובע ותיסגור איתו על עסקת טיעול.. אם אתה רואה שהעסקה שהוא מציע לך היא טובה(והיא תהיה טובה, כי תפסו אותך רק על 290 בבדיקה) הוא יתן לך שלילה על תנאי ולא יותר. אם אתה רואה שהעסקה לא מתאימה לך, אז אתה יכול להגיד לו שאתה רוצה לדחות את המפשט כדי להתייעץ עם עורך דין, והוא ידשחה לך אותו. חבל לבזבז פה כסף על עורך דין..
  2. שלום, קניתי רכב מחברת ליסינג וכעבור 4 חודשים לערך עשיתי עם הרכב תאונה וכתוצאה מכך הרכב ירד מהכביש. כשהביטוח הראה לי מה הסכום שמגיע לי על הרכב, היה כתוב בטופס שהרכב עבר תאונה מתי שהוא היה שייך לליסינג ובעקבות זה היה לרכב ירידת ערך של בערך 11-12 אחוז. כשקניתי את הרכב, חברת הליסינג אמרה לי שהרכב נקי מתאונות ושלא היו לו פגיעות.. בחברת הליסינג עושים לי עכשיו בעיות עם העיניין הזה של התאונה, ועכשיו העורך דין שלהם צריך לדבר איתי... מה אני יכול לעשות בקשר לזה?? ההאם כדאי לי לנסות להגיע איתם לאיזשהו פשרה, או שללכת לעורך דין כדי שיטפל לי בכל העניין??? תודה.
  3. אני חדש בפורום וזה מראה לי הכל באנגלית ואני לא יודע איך לשנות את זה כל הפורום מראה לי בצד שמאל , איך אני משנה את זה לעברית?
×
×
  • תוכן חדש...